Felles skravle 2015

Ja jeg vet... :confused:
Blir plutselig trøtt jo:o
Og ingen som tar treningene for meg igjen...var en som sa han kunne ta det en dag i uka etter ferien da, men det hjelper jo ikke meg i da akkurat:p

Jeg er ferdig med ryddinga.. vasker opp og bretter klær nå, før jeg skal støvsuge og ta en dusj...
Flink du har vært:) jeg har fått vasket bader i dag da, så har ikke vært sååå lat:p

Flink du har vært:) jeg har fått vasket bader i dag da, så har ikke vært sååå lat:p
Da er jeg ferdig med alt + hent opp klær og dusja.. deilig å få gjort litt idag :-) selv om det var et ork!

Badet er så kjedelig, så synes det er godt jobba jeg!

Da er jeg ferdig med alt + hent opp klær og dusja.. deilig å få gjort litt idag :-) selv om det var et ork!

Badet er så kjedelig, så synes det er godt jobba jeg!

Badet er gørr!!! :o hehe
Og nå sitter jeg og manner meg opp til trening med barna om 2 timer...godt det er vinterferie til uka:D

Badet er gørr!!! :o hehe
Og nå sitter jeg og manner meg opp til trening med barna om 2 timer...godt det er vinterferie til uka:D
Jepp! Håper det går bra idag og du får en vikar som tar over etter vinterferien!

Jepp! Håper det går bra idag og du får en vikar som tar over etter vinterferien!

Får jo ikke gjort noe særlig selv egentlig da. Så blir å bruke kjeften:p haha
Er en som har sagt han kan ta ihvertfall en dag i uka etter ferien, så håper jeg noen andre stiller opp på den andre. Vet jo ikke om det ble nevnt på trening om mandag heller siden det tydeligvis er vanskelig å svare på:p hehe
Gleder meg til bassenget på fredag:)

Tenk deg at du kommer hjem.
Hatt en lang dag på jobb, har vondt i hele kroppen, er på krykker men har fremdeles store problemer med å gå.
Du har sekk på ryggen og et par poser hengende på krykkene, og posten i munnen.
Kommer frem til inngangsdøren, du legger fra deg alt, tar opp telefonen, ringer mannen og sier følgene når han svarer "Kjære, du vet at det er mine bilnøkler du har og på dem henger husnøklene mine".......

Tenk deg at du kommer hjem.
Hatt en lang dag på jobb, har vondt i hele kroppen, er på krykker men har fremdeles store problemer med å gå.
Du har sekk på ryggen og et par poser hengende på krykkene, og posten i munnen.
Kommer frem til inngangsdøren, du legger fra deg alt, tar opp telefonen, ringer mannen og sier følgene når han svarer "Kjære, du vet at det er mine bilnøkler du har og på dem henger husnøklene mine".......
Er du utelåst? :o

Back
Topp