Felles skravle 2015

Jeg må legge unger først i alle fall.

*Maser på HVA SKAL DU HA PÅ SKIVA TIL KVELDS fortsatt*

Ja, drar vel om 15 min ca.. men blir nok ikke borte hele kvelden..! Er ikke så stress med å nå noe mål egentlig :) men skravler litt når jeg kan.. du ønsker vel et lite forsprang..
Jepp, jeg ønsker virkelig den vuggen..

Jeg hentet en slik babyboks fra Vitus Apotek før i dag.
Disse boksene kan jo hentes fra 3 måneder før termin, og frem til babyen er 3 måneder.

Av de jeg har sett gått rundt med babybokser, og av det jeg har lest inne på babyforum, har jeg konkludert med at de aller, aller fleste henter før termin. Kan faktisk aldri huske jeg har sett noen med boks og barnevogn.

Denne boksen bar preg av det på de fleste tingene, men unntak an en ting...
Den inneholdt også en pose fruktpure...
Disse er ferskvare og ha ikke så lang holdbarhet, i tillegg så skal de ikke gis babyen før den er over 4 månede, helst over 6..
Den jeg fikk går ut på dato i mai.

Gjør ikke meg noe altså, frøkna ble veldig glad for den, men hadde jeg ikke hatt barn fra før hadde den gått i søpla

Krysser mine fingre også! Kom du langt med soveplassen igår?
Fikk fjernet, og pakket ut av alle eskene og ryddet.
Fikk kastet ekstremt mye. Fikk i tillegg fjernet de eskene som stod det jeg skal parkere vognen.
Mangler litt støvsuging, og vasking så er det ferdig.
Ser an hvordan kroppen min er i morgen om jeg tar det da, eller på fredag

God kveld!

Nå er det endelig ro hos oss, ja eller med unntaket av samboeren som mest sannsynlig er på vei til å bli syk... Igjen... Han er seriøst verre enn ungen! :o

Disse boksene kan jo hentes fra 3 måneder før termin, og frem til babyen er 3 måneder.

Av de jeg har sett gått rundt med babybokser, og av det jeg har lest inne på babyforum, har jeg konkludert med at de aller, aller fleste henter før termin. Kan faktisk aldri huske jeg har sett noen med boks og barnevogn.

Disse er ferskvare og ha ikke så lang holdbarhet, i tillegg så skal de ikke gis babyen før den er over 4 månede, helst over 6..

Gjør ikke meg noe altså, frøkna ble veldig glad for den, men hadde jeg ikke hatt barn fra før hadde den gått i søpla
Min inneholdt ikke det men en ansiktskrem for menn :-P

Gleder meg til jeg kan hente slike bokser. Men må passere 12 uker først. Halveis i dag :)

Back
Topp