Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så da blir jeg helt ensom her inne![]()
Ja, drar vel om 15 min ca.. men blir nok ikke borte hele kvelden..! Er ikke så stress med å nå noe mål egentligJeg kan hjelpe deg om du vil...
Jepp, jeg ønsker virkelig den vuggen..Ja, drar vel om 15 min ca.. men blir nok ikke borte hele kvelden..! Er ikke så stress med å nå noe mål egentligmen skravler litt når jeg kan.. du ønsker vel et lite forsprang..
Så bra, se daSkal legge guttungen så jeg nok på![]()
Håper du får den denne gangen!Jepp, jeg ønsker virkelig den vuggen..
Det håper jeg virkelig.Håper du får den denne gangen!du skal nok nå 1500!
Det er sant! Men noen må jo vinne da ogsåDet håper jeg virkelig.
Skal nok ikke være så vanskelig å nå 1.500, klarer det nok til slutt, tror det kommer til å bli verre med den vinningen.
Er mange om beinet denne gang..
Jeg bare krysser alt for at det er megDet er sant! Men noen må jo vinne da også![]()
Krysser mine fingre også! Kom du langt med soveplassen igår?Jeg bare krysser alt for at det er meg![]()
Fikk fjernet, og pakket ut av alle eskene og ryddet.Krysser mine fingre også! Kom du langt med soveplassen igår?
Min inneholdt ikke det men en ansiktskrem for mennJeg hentet en slik babyboks fra Vitus Apotek før i dag.
Disse boksene kan jo hentes fra 3 måneder før termin, og frem til babyen er 3 måneder.
Av de jeg har sett gått rundt med babybokser, og av det jeg har lest inne på babyforum, har jeg konkludert med at de aller, aller fleste henter før termin. Kan faktisk aldri huske jeg har sett noen med boks og barnevogn.
Denne boksen bar preg av det på de fleste tingene, men unntak an en ting...
Den inneholdt også en pose fruktpure...
Disse er ferskvare og ha ikke så lang holdbarhet, i tillegg så skal de ikke gis babyen før den er over 4 månede, helst over 6..
Den jeg fikk går ut på dato i mai.
Gjør ikke meg noe altså, frøkna ble veldig glad for den, men hadde jeg ikke hatt barn fra før hadde den gått i søpla
Gleder meg til jeg kan hente slike bokser. Men må passere 12 uker først. Halveis i dagJeg hentet en slik babyboks fra Vitus Apotek før i dag.
Disse boksene kan jo hentes fra 3 måneder før termin, og frem til babyen er 3 måneder.
Av de jeg har sett gått rundt med babybokser, og av det jeg har lest inne på babyforum, har jeg konkludert med at de aller, aller fleste henter før termin. Kan faktisk aldri huske jeg har sett noen med boks og barnevogn.
Denne boksen bar preg av det på de fleste tingene, men unntak an en ting...
Den inneholdt også en pose fruktpure...
Disse er ferskvare og ha ikke så lang holdbarhet, i tillegg så skal de ikke gis babyen før den er over 4 månede, helst over 6..
Den jeg fikk går ut på dato i mai.
Gjør ikke meg noe altså, frøkna ble veldig glad for den, men hadde jeg ikke hatt barn fra før hadde den gått i søpla
Ikke noe til pappaen her.Min inneholdt ikke det men en ansiktskrem for menn![]()
Trodde ikke man kunne hente før man hadde 3 måneder igjen til termin, jeg..Gleder meg til jeg kan hente slike bokser. Men må passere 12 uker først. Halveis i dag![]()
Så heldig du er.God kveld!
Nå er det endelig ro hos oss, ja eller med unntaket av samboeren som mest sannsynlig er på vei til å bli syk... Igjen... Han er seriøst verre enn ungen!![]()
De kan ikke det, mente bare at jeg måtte være 12 først så jeg var sikker på at spira skal sitte før jeg tenker så mye mer på detTrodde ikke man kunne hente før man hadde 3 måneder igjen til termin, jeg..
Så å forstå.De kan ikke det, mente bare at jeg måtte være 12 først så jeg var sikker på at spira skal sitte før jeg tenker så mye mer på det![]()