ALN89
Forumet er livet
Jeg snakket for tidlig... Sitter inne hos ungen nå.....Så heldig du er.
Her er det full rulle oppe i tredje...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg snakket for tidlig... Sitter inne hos ungen nå.....Så heldig du er.
Her er det full rulle oppe i tredje...
Hihi... ja ble litt løst skrevet. Min feilSå å forstå.
Tolket det dit hend at du hadde tenkt å hente dem rett etter du hadde passert 12 uker
Er stille her nå, men de ligger i samme seng, ikke hver sin, så vi får se hvor lenge det varerJeg snakket for tidlig... Sitter inne hos ungen nå.....
Det var det ikke i den jeg hentet. Tror det var i desemberJeg hentet en slik babyboks fra Vitus Apotek før i dag.
Disse boksene kan jo hentes fra 3 måneder før termin, og frem til babyen er 3 måneder.
Av de jeg har sett gått rundt med babybokser, og av det jeg har lest inne på babyforum, har jeg konkludert med at de aller, aller fleste henter før termin. Kan faktisk aldri huske jeg har sett noen med boks og barnevogn.
Denne boksen bar preg av det på de fleste tingene, men unntak an en ting...
Den inneholdt også en pose fruktpure...
Disse er ferskvare og ha ikke så lang holdbarhet, i tillegg så skal de ikke gis babyen før den er over 4 månede, helst over 6..
Den jeg fikk går ut på dato i mai.
Gjør ikke meg noe altså, frøkna ble veldig glad for den, men hadde jeg ikke hatt barn fra før hadde den gått i søpla
Tror innholdet i disse pakkene varierer litt med tiden, og fra sted til sted..Det var det ikke i den jeg hentet. Tror det var i desember
Jeg endte med å gå ut... Sa jeg måtte på do, spent på om hun sovner eller om hun kommer ut og ser etter meg..Er stille her nå, men de ligger i samme seng, ikke hver sin, så vi får se hvor lenge det varer
Her stod akkurat opp og spurte pent om vi kunne legge frøkna tilbake i sin egen seng.Jeg endte med å gå ut... Sa jeg måtte på do, spent på om hun sovner eller om hun kommer ut og ser etter meg..
Så braUngen sover!!!! Hun sovnet alene på rommet, det har ikke skjedd på sikkert over et år... Om ikke to![]()
Åååh, stakkars lille venn <3 ikke alltid lett med søskenHer stod akkurat opp og spurte pent om vi kunne legge frøkna tilbake i sin egen seng.
Hun er 3 år og syntes det var spennende å ligge der, og han ville sove.
Syns han er flink.Åååh, stakkars lille venn <3 ikke alltid lett med søsken![]()
Stakkars lille, håper det ikke blir for illeSånn da sover lille mannen. Måtte jobbe litt med maten i dag. Men trur han brygger på noe![]()
Absolutt flinkSyns han er flink.
Istedenfor å mase på henne og bli sur for han vil ha henne ut, så står han opp, spør oss pent om vi kan løfte henne ut.
Tenk deg at du kommer hjem.
Hatt en lang dag på jobb, har vondt i hele kroppen, er på krykker men har fremdeles store problemer med å gå.
Du har sekk på ryggen og et par poser hengende på krykkene, og posten i munnen.
Kommer frem til inngangsdøren, du legger fra deg alt, tar opp telefonen, ringer mannen og sier følgene når han svarer "Kjære, du vet at det er mine bilnøkler du har og på dem henger husnøklene mine".......
Det hadde han også gjort når han var 5 år, men nå er han neste 8 og begynner å bli litt mer gjennomtenktAbsolutt flinkjeg (som liten) hadde sikkert bare sparket ut søstra mi.....
Det er braDet hadde han også gjort når han var 5 år, men nå er han neste 8 og begynner å bli litt mer gjennomtenkt![]()
Håper jeg ikke jeg heller. Han hoster en del og hadde litt feber i går. Men ikke noe feber i dag, bare hoste og alt smaker surtStakkars lille, håper det ikke blir for ille![]()
Krise!!! Siden jeg lastet ned fringe fra er stengtHuff dahåper ikke du måtte vente altfor lenge.
du har forhåpentligvis kommet deg inn nå?
Kommet meg inn for lenge siden.Huff dahåper ikke du måtte vente altfor lenge.
du har forhåpentligvis kommet deg inn nå?