Felles skravle 2015

Jeg hentet en slik babyboks fra Vitus Apotek før i dag.
Disse boksene kan jo hentes fra 3 måneder før termin, og frem til babyen er 3 måneder.

Av de jeg har sett gått rundt med babybokser, og av det jeg har lest inne på babyforum, har jeg konkludert med at de aller, aller fleste henter før termin. Kan faktisk aldri huske jeg har sett noen med boks og barnevogn.

Denne boksen bar preg av det på de fleste tingene, men unntak an en ting...
Den inneholdt også en pose fruktpure...
Disse er ferskvare og ha ikke så lang holdbarhet, i tillegg så skal de ikke gis babyen før den er over 4 månede, helst over 6..
Den jeg fikk går ut på dato i mai.

Gjør ikke meg noe altså, frøkna ble veldig glad for den, men hadde jeg ikke hatt barn fra før hadde den gått i søpla
Det var det ikke i den jeg hentet. Tror det var i desember

Ungen sover!!!! Hun sovnet alene på rommet, det har ikke skjedd på sikkert over et år... Om ikke to :o

Tenk deg at du kommer hjem.
Hatt en lang dag på jobb, har vondt i hele kroppen, er på krykker men har fremdeles store problemer med å gå.
Du har sekk på ryggen og et par poser hengende på krykkene, og posten i munnen.
Kommer frem til inngangsdøren, du legger fra deg alt, tar opp telefonen, ringer mannen og sier følgene når han svarer "Kjære, du vet at det er mine bilnøkler du har og på dem henger husnøklene mine".......

Huff da:( håper ikke du måtte vente altfor lenge.
du har forhåpentligvis kommet deg inn nå?

Huff da:( håper ikke du måtte vente altfor lenge.
du har forhåpentligvis kommet deg inn nå?
Kommet meg inn for lenge siden.
Han snudde bilen med en gang, hadde kommet et stykke da siden jeg hadde brukt litt lang tid fra parkeringsplassen og opp til inngangen siden jeg går litt sakte.
Var kjedelig å stå å vente, men tror ikke jeg måtte vente mer enn 10 minutter, men de var lange.
Bare så utrolig kjedelig når jeg oppdaget det

Back
Topp