Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Kyllingfilet og ris med sursøt saus og salat. Der da?
Har tatt opp noen koteletter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllingfilet og ris med sursøt saus og salat. Der da?
Det blir bedre etterhvert.Yes da... Enda en dag sovet bort... Tragiskutrolig hvor trøtt man kan bli når man er gravid
![]()
Ja, skulle bare sove en liten time..Det blir bedre etterhvert.
Første trimester er ille når det kommer til å være trøtt
Jeg er også utrolig trøtt, men det er mest fordi jeg ikke får sove noe særlig på nettene...Ja, skulle bare sove en liten time..sov 8 timer i natt og...
JaaWeee
Ser den bra ut?
Fin den er
Ja, husker jeg ikke sov på slutten sist.. Måtte sove sittende på grunn av halsbrannJeg er også utrolig trøtt, men det er mest fordi jeg ikke får sove noe særlig på nettene...
Selv om det kommer til å være mye nattevåk når babyen kommer, gleder jeg meg fryktelig til å ikke ikke få sove på grunn av bekken vondt og halsbrann
Så fin
Den skal pakkes til hjemreise fra sykehusetFin den er![]()
Slike stikkninger har jeg og innimellom. Hva er det?Er det ikke typisk.
Klarer å reise meg opp av sofaen, skal bare lage meg et lite glass sjokomelk til halsbrannen før jeg setter igang.
Så kjenner jeg det, 1.000 nåler som stikker opp i underlivet og klarer knapt å bevege meg..
Æsj, skal det være en slik kveld i kveld![]()
Jaanettopp postet bilde
du fått din premie?
![]()
Kjedelig! Håper det blir bedre snart.Er det ikke typisk.
Klarer å reise meg opp av sofaen, skal bare lage meg et lite glass sjokomelk til halsbrannen før jeg setter igang.
Så kjenner jeg det, 1.000 nåler som stikker opp i underlivet og klarer knapt å bevege meg..
Æsj, skal det være en slik kveld i kveld![]()
Jeg sliter ikke med lite søvn, kanskje heller for myeHei nå er det en stund siden jeg har vært inne å skravlet med dere, hvordan går det med alle sammen? Ser dere sliter litt med søvnen her
Bekkenløsning.Slike stikkninger har jeg og innimellom. Hva er det?
Her er vi i første og tredje trimester.Hei nå er det en stund siden jeg har vært inne å skravlet med dere, hvordan går det med alle sammen? Ser dere sliter litt med søvnen her
Velkommen tilbake ;-) går etter forholdene bra ;-) med deg da? Hva har du styra med i det siste?Hei nå er det en stund siden jeg har vært inne å skravlet med dere, hvordan går det med alle sammen? Ser dere sliter litt med søvnen her