Felles skravle 2015

Hei nå er det en stund siden jeg har vært inne å skravlet med dere, hvordan går det med alle sammen? Ser dere sliter litt med søvnen her

Du har styra med da? :)
Går greit her. Skal til legen i morgen, og håper på en henvisning til fysio :)

Bekkenløsning.

Bekkenløsning har to typer smerter.
Den som setter seg i musklene som fysio kan hjelpe med, og den stikkingen/svien man ikke kan gjøre noe med.
Jeg har nå nesten bare denne svien/stikkende/brennende følelsen.
Er til tider helt uutholdelig.

Kan ikke sitte, ligge eller stå, og hvertfall ikke skifte liggestilling i sengen når det er som verst

Godt det ikke er så lenge til mini er ute da:) krysser alt for at du ikke får vedvarende plager

Da har jeg iaf ryddet kjøkkenet og startet middagslaginga :-)

Da har jeg iaf ryddet kjøkkenet og startet middagslaginga :)
Har også startet middagen, eller rettere sagt slått på komfyren.
Mannen hadde lyst på fiskegrateng, og jeg fikk streng beskjed på at han ville ha Findus siden det er meningen at jeg skal slappe av når jeg er hjemme.

Har fått gått gjennom 3 esker nede, og fylt flere søppelposer samt satt noen esker med bøker til side som mannen har det med å kjøre på lager I KVELD.
Laget plass til vognen inne istedenfor i boden ute, og begynner å se konturene av soveplassen til babyen :)

Var effektiv når jeg først satte igang :)

Har også startet middagen, eller rettere sagt slått på komfyren.
Mannen hadde lyst på fiskegrateng, og jeg fikk streng beskjed på at han ville ha Findus siden det er meningen at jeg skal slappe av når jeg er hjemme.

Har fått gått gjennom 3 esker nede, og fylt flere søppelposer samt satt noen esker med bøker til side som mannen har det med å kjøre på lager I KVELD.
Laget plass til vognen inne istedenfor i boden ute, og begynner å se konturene av soveplassen til babyen :)

Var effektiv når jeg først satte igang :)
Åå, snart har du en baby :D

Her blir det ikke svært avansert middag, blir rester fra i går, pølsegrateng :)

Hva hadde du på dem?
Jeg spiser pannekaker med kniv og gaffel. Pannekaken er bretter som en trekant, i tillegg har jeg potet, et lass med blåbærsyltetøy og bacon. Spiser det med kniv og gaffel som all annen varm mat

Sambo bretter ut, har på blåbærsyltetøy + bacon og ruller sammen. I tillegg har han gul ertesuppe

Ååh, det må vi ha en dag! Sist brant jeg fingeren og samboeren måtte ta over stekingen.. Noe som resulterte i "klase"pannekaker.. :p
Haha. Jeg er ikke god på å få de fine jeg heller

202 flere innlegg siden sist.. dere haer fo rlite å gjøre altså folkens..
10 sider siden jeg dro 9.30

Jeg spiser pannekaker med kniv og gaffel. Pannekaken er bretter som en trekant, i tillegg har jeg potet, et lass med blåbærsyltetøy og bacon. Spiser det med kniv og gaffel som all annen varm mat

Sambo bretter ut, har på blåbærsyltetøy + bacon og ruller sammen. I tillegg har han gul ertesuppe

Potet til pannekaker?

Øøøh... Pannekaker her spises med enten sukker eller syltetøy på :p

Back
Topp