Hehehe.. får være flinkere i morgen ;-)Bra vi er to dahehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehe.. får være flinkere i morgen ;-)Bra vi er to dahehe
Eller 3. Har store problemer med å komme meg opp jeg ogsåBra vi er to dahehe
Har tenkt å støvsuge og vaske i samme slengen.
Grunnen til det ikke er plass nå er siden det står noen flytteesker der vi enda ikke har pakket ut.
De skal pakkes ut, og mest sannsynlig skal halvparten av innholdet kastes.
Er et år siden vi flyttet, og det vi ikke har hatt bruk for til nå, trenger vi ikke.
Hehehe.. får være flinkere i morgen ;-)
Eller 3. Har store problemer med å komme meg opp jeg også
Hehehe.. joda.. er jo egentlig bare å bestemme seg ;-)Vi får gi hverandre oppgaverhehe
Problemet ved å gi hverandre oppgaver her inne er at da blir man sittende å prateVi får gi hverandre oppgaverhehe
Hehehe.. joda.. er jo egentlig bare å bestemme seg ;-)
Problemet ved å gi hverandre oppgaver her inne er at da blir man sittende å prate![]()
Men der ringte mannen så jeg må hjelpe han littDere har rett begge to ja...hehe
Får skryte litt av hva vi har fått gjort når kvelden kommer daså kanskje man blir motivert??? :/
Hihihi.. kanskje..Dere har rett begge to ja...hehe
Får skryte litt av hva vi har fått gjort når kvelden kommer daså kanskje man blir motivert??? :/
Men da får du jo gjort noe daMen der ringte mannen så jeg må hjelpe han litt![]()
Hihihi.. kanskje..![]()
Han trenger å teste ut et hodesett til telefonen sin, og ringte megMen da får du jo gjort noe da![]()
Da fikk du hjelp! Snakkes senere ;-)Men der ringte mannen så jeg må hjelpe han litt![]()
Han trenger å teste ut et hodesett til telefonen sin, og ringte meg
Kjedelig å lese forsikringspapirer..! Burde gjort det vi også.. en skikkelig gjennomgang liksom.. jeg har bare luftet bikkja og bestilt litt på ebay.. tenkte å klare å rydde kjøkkenet før gubben kommer hjem og lage middag..Føler ikke at jeg har vært helt ubrukelig da, men jeg blir ikke så mye klokere egentlig:/
Hahaha.. dvs fortsatt i sofaen?Han trenger å teste ut et hodesett til telefonen sin, og ringte meg
Kjedelig å lese forsikringspapirer..! Burde gjort det vi også.. en skikkelig gjennomgang liksom.. jeg har bare luftet bikkja og bestilt litt på ebay.. tenkte å klare å rydde kjøkkenet før gubben kommer hjem og lage middag..
Jepp, stemmer det.Hahaha.. dvs fortsatt i sofaen?
Hu der kommer aldri til å klare å holde munn.Da er målet nådd da![]()
Kyllingfilet og ris med sursøt saus og salat. Der da?Veldig kjedelig. Tror jeg må plage mannen litt med det etterpåhehe
Vet ikke hva jeg skal begynne på her jeg. Orker ikke begynne på kjelleren nå...
Hva blir middagen da?