Felles skravle 2015

Da har jeg vært på Kk. Ble ikke så mye klokere. Fikk samme legen vi snakket med på torsdag, så hun målte ikke siden hun hadde gjort det for fem dager siden. Men hun sjekket babyen og alt ser fint ut. Men det lille trollet han gått tilbake i tverre. Og sånn som hun ligger nå, hadde hun gått i sete om fødselen hadde snudd seg. Men jeg fikk spørre om alt jeg lurte på og fortalt at jeg er hysterisk redd for ks. Hun var veldig rolig og var veldig trygg på at hun ville snu seg ved rier. Og det beste er at vi får komme inn til termin. Er jeg moden da, snur de henne og tar vannet. Jeg er litt mindre stresset, men ikke helt rolig. Siden hun har snudd seg tilbake alt, ser ikke jeg noen grunn til å prøve å snu henne nå. Har fått litt mer info om hva jeg skal gjøre hvis vannet går og hvis jeg får rier.

Oppdatering kl 16:36

1. Hope91 1.574
2. m&m mini 1.563
3. Peppercat 1.352
4. Mirell 1.291
5. lizzed 1.220
6. Kengu 1.131
7. Lilleblomst_15 1.106
11. Musemor med to små og en i magen 818
14. Mallejenta 708
16. ALN89 630
17. EJ 614
18. Sara 530
19. trinebeth 513
20. Babylito 494
25. Lanterne 339

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 536 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajur til 1.500.
2 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/

Har også startet middagen, eller rettere sagt slått på komfyren.
Mannen hadde lyst på fiskegrateng, og jeg fikk streng beskjed på at han ville ha Findus siden det er meningen at jeg skal slappe av når jeg er hjemme.

Har fått gått gjennom 3 esker nede, og fylt flere søppelposer samt satt noen esker med bøker til side som mannen har det med å kjøre på lager I KVELD.
Laget plass til vognen inne istedenfor i boden ute, og begynner å se konturene av soveplassen til babyen :)

Var effektiv når jeg først satte igang :)
Så flink du er! :-D

Oppdatering kl 16:36

1. Hope91 1.574
2. m&m mini 1.563
3. Peppercat 1.352
4. Mirell 1.291
5. lizzed 1.220
6. Kengu 1.131
7. Lilleblomst_15 1.106
11. Musemor med to små og en i magen 818
14. Mallejenta 708
16. ALN89 630
17. EJ 614
18. Sara 530
19. trinebeth 513
20. Babylito 494
25. Lanterne 339

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 536 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajur til 1.500.
2 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Bare 150 innlegg igjen :-)

Da har jeg vært på Kk. Ble ikke så mye klokere. Fikk samme legen vi snakket med på torsdag, så hun målte ikke siden hun hadde gjort det for fem dager siden. Men hun sjekket babyen og alt ser fint ut. Men det lille trollet han gått tilbake i tverre. Og sånn som hun ligger nå, hadde hun gått i sete om fødselen hadde snudd seg. Men jeg fikk spørre om alt jeg lurte på og fortalt at jeg er hysterisk redd for ks. Hun var veldig rolig og var veldig trygg på at hun ville snu seg ved rier. Og det beste er at vi får komme inn til termin. Er jeg moden da, snur de henne og tar vannet. Jeg er litt mindre stresset, men ikke helt rolig. Siden hun har snudd seg tilbake alt, ser ikke jeg noen grunn til å prøve å snu henne nå. Har fått litt mer info om hva jeg skal gjøre hvis vannet går og hvis jeg får rier.

Så bra du fikk litt info da ihvertfall:)
Det skal nok gå veldig bra med dere begge to

Jeg spiser pannekaker med kniv og gaffel. Pannekaken er bretter som en trekant, i tillegg har jeg potet, et lass med blåbærsyltetøy og bacon. Spiser det med kniv og gaffel som all annen varm mat

Sambo bretter ut, har på blåbærsyltetøy + bacon og ruller sammen. I tillegg har han gul ertesuppe

Haha. Jeg er ikke god på å få de fine jeg heller
Er det vanlig med potet der du kommer fra, eller er det deres greie?? Har du det ved siden av, eller på??

Jeg er veldig fornøy med samtalen. Og jeg har jo fått henne snudd en gang alt. Alt vi ville var jo bare info og mulighet til å spørre litt.

Bra du følte at du fikk stilt de spm du trengte. Og siden hun har snudd seg tilbake, er det kanskje derfor de ikke ville snu henne først? De har nok erfaring :)

Så bra! Håper det ordner seg for deg :) jeg krysser fingrene for at hun snur seg snart og blir liggende med hode ned frem til termin, så får du slappet av litt :)

Back
Topp