Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan klarer de det?? Jeg synes jo en om gangen er jobb nok. For ikke å snakke om at de skal bæres frem.hahahaha ei som mamma jobbet med hadde firling gutter![]()
God natt. Håper du våkner opp uthvilt i morgenKommet hjem, snakka litt med mannen, klappa på sovende unger, og nå er jeg klar for senga. Ny dag i morgen, med svømming om jeg orker stå opp tidlig nok.
Ja det er ganske syktHvordan klarer de det?? Jeg synes jo en om gangen er jobb nok. For ikke å snakke om at de skal bæres frem.
ja tenk på detHvordan klarer de det?? Jeg synes jo en om gangen er jobb nok. For ikke å snakke om at de skal bæres frem.
Men skulle gjerne likt å sett ansiktet hennes da! Hahaselvfølgelig.. typisk hahahahaha
Tenkt deg livet når de kommer hjem... Omg..!Når vi fikk T måtte vi være på barneklinikken en stund og da var det noen med trillinger der. De så helt utkjørt ut og da hadde de jo masse hjelp.
han din hadde vel likt det.. han som skal ha fotballagJa det er ganske sykt
test det ut...Men skulle gjerne likt å sett ansiktet hennes da! Haha![]()
Ja, vi synes faktisk synd i de.Tenkt deg livet når de kommer hjem... Omg..!
Skulle ønske han var våken nå jeg... Og kunne sett påhan din hadde vel likt det.. han som skal ha fotballag![]()
vekk ham...Skulle ønske han var våken nå jeg... Og kunne sett på
Nei han sov så dårlig i natt stakkarsvekk ham...![]()
Bahahaha., da hadde jeg definitivt blitt arveløstest det ut...
Mamma... det er er 4 inni der... hva gjør vi nå![]()
Ja, syns det er heftig nok med en nyfødtJa, vi synes faktisk synd i de.
skjønner..Nei han sov så dårlig i natt stakkars![]()
hahahaha APRILSNAAAAAAAR!!Bahahaha., da hadde jeg definitivt blitt arveløs![]()
Siste dagen de skulle være på barneklinikken fikk de beskjed om å gå ut, vær kjærester, for dette blir nok siste kvelden på lenge.Ja, syns det er heftig nok med en nyfødt![]()