jepp tydeligvis burde vi fiiiiiiiiiiiiint klare 5 barn hverHahahaha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jepp tydeligvis burde vi fiiiiiiiiiiiiint klare 5 barn hverHahahaha![]()
jadda... svigermor har jo 5 barnHaha jaja
Alt hva folk skal blande seg inn i.jadda... svigermor har jo 5 barnå ingen i G sin familie har mindre enn 3 barn
SÅ hvorfor skulle vi liksom![]()
hun spøkte nok med enn det var alvorAlt hva folk skal blande seg inn i.
Det har da ikke de noe med
Hehe vi er seigeEr det bare søstrene sisters igjen her nå??
Det er jeg og.... Eller jeg bare sover ikke før kl toHehe vi er seige![]()
Bare å åpne babyslusa detjepp tydeligvis burde vi fiiiiiiiiiiiiint klare 5 barn hver![]()
Har alltid sagt tre, men så mørk ut en stund. Men nå er jeg så glad for at vi får tre barn.Jeg kommer til å stoppe etter nr 2, det er mer enn nok for meg![]()
Jeg og sambo er veldig enige.. Vi SKAL ha 2.. skjer det at nr 3 skulle komme så ok.. Men etter det er det FULL stopp..Jeg kommer til å stoppe etter nr 2, det er mer enn nok for meg![]()
Ja da er du å seigDet er jeg og.... Eller jeg bare sover ikke før kl to
Hei.. det er Hope som er fødselsmaskinen her i følge gubben hennes hahahahahahahahaBare å åpne babyslusa det![]()
Heheoh yeah..skravlekråkene
![]()
Så braHar alltid sagt tre, men så mørk ut en stund. Men nå er jeg så glad for at vi får tre barn.
Jepp, men det klør av andre grunner også.Heherandom, men klør det når man får strekkmerker ?
Samme herJeg og sambo er veldig enige.. Vi SKAL ha 2.. skjer det at nr 3 skulle komme så ok.. Men etter det er det FULL stopp..
Vi vil helst ikke ha flere enn 2 da![]()
Kan man ikke det med treSamme hertenker mest egoistisk egentlig... Vil ha mulighet til å dra på sydentur en gang i året osv
![]()

kommer vel litt an på hva slags økonomisk situasjon man er iSamme hertenker mest egoistisk egentlig... Vil ha mulighet til å dra på sydentur en gang i året osv
![]()