Hvorfor det.Bahahaha., da hadde jeg definitivt blitt arveløs![]()
Er jo ikke akkurat som om man velger selv at det skal komme 4 på en gang..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor det.Bahahaha., da hadde jeg definitivt blitt arveløs![]()
Om jeg hadde fleipet med detHvorfor det.
tro hun mente hvis hun hadde spøkt med detHvorfor det.
Det hørtes ut som et fantastisk forslag til demSiste dagen de skulle være på barneklinikken fikk de beskjed om å gå ut, vær kjærester, for dette blir nok siste kvelden på lenge.
Ok, ikke like lett å bare komme rett inn i en samtale..Om jeg hadde fleipet med det![]()
Huff, ja.. Ikke like lett å få kjærestetid etter det :/Siste dagen de skulle være på barneklinikken fikk de beskjed om å gå ut, vær kjærester, for dette blir nok siste kvelden på lenge.
Skjønner det!Ok, ikke like lett å bare komme rett inn i en samtale..
Ja, de var så snill på barneklinikken. Mye mer omsorg enn på barselDet hørtes ut som et fantastisk forslag til dem
Hadde jeg gjort det med bestemor hadde a sikkert falt om..hahahaha APRILSNAAAAAAAR!!![]()
Det hadde min svigermor ogsåHadde jeg gjort det med bestemor hadde a sikkert falt om..
Svigemor hadde sikkert jublet, skrulla![]()
det hadde farmor også.. hun ønsker seg 10 oldebarn og har 2 barnebarnHadde jeg gjort det med bestemor hadde a sikkert falt om..
Svigemor hadde sikkert jublet, skrulla![]()
Nei du sier ikke det.. hu hadde jo tatt helt av!!!Det hadde min svigermor også![]()
Hu hadde kost seg da. GeeesNei du sier ikke det.. hu hadde jo tatt helt av!!!
Det hadde min svigermor også![]()
Hahahahadet hadde farmor også.. hun ønsker seg 10 oldebarn og har 2 barnebarn![]()
omg.. tør ikke tenke på det en gang... svigers satt i selskapet på lørdag å snakket om at det var bare snakk om tid før jeg og gummzi innså at vi ville ha mange barnHu hadde kost seg da. Geees
Her har de ventet på at vi skulle få nr tre. Men nå er det nok barn fra ossHer er folk sjokerte nok over at vi venter tredjemann så lar det være med det.
Dog hatt ikke forundret meg om svigermor brått vil at vi skal ha en til etter denne siden det er en gutt....
Er full stopp etter han her ogsåHer har de ventet på at vi skulle få nr tre. Men nå er det nok barn fra oss
Nå for noen andre ta over tenker jegEr full stopp etter han her også
Haha jajaomg.. tør ikke tenke på det en gang... svigers satt i selskapet på lørdag å snakket om at det var bare snakk om tid før jeg og gummzi innså at vi ville ha mange barn![]()