Hehe elsker den isenStemmer det, så jo bilde! Men din er bedre enn minjeg spiste bare den vanlige..
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe elsker den isenStemmer det, så jo bilde! Men din er bedre enn minjeg spiste bare den vanlige..
![]()
God nattGod natt! Nå skal jeg sove!sov godt alle sammen!
Sov godtGod natt! Nå skal jeg sove!sov godt alle sammen!
Du å dahahahhahaha du er herlig da!
hva tror du familien hadde sagt daHaha, ja![]()
Nå har jeg ikke sett deg på en hel uke.. det er aaaaaaaaaalt for lengeDu å da![]()
God natt. Sov godtGod natt! Nå skal jeg sove!sov godt alle sammen!
Jabare redd for at det er fler, en kollega drømte at jeg var gravid med trillinger for ca et år siden
![]()
oij.. burde se på tv 2 du nå daJeg drømte at jeg var gravid med 4det var heldigvis bare en på ul
![]()
Mamma hadde blitt helt satt ut.. Hadde nok tenkt økonomi og alt praktisk med en ganghva tror du familien hadde sagt da![]()
Fire..... Tenk å få fire på en gangJeg drømte at jeg var gravid med 4det var heldigvis bare en på ul
![]()
Enda godt det bare var en daJeg drømte at jeg var gravid med 4det var heldigvis bare en på ul
![]()
oij.. burde se på tv 2 du nå da![]()
Alenemamma med 4linger![]()
Jaaa det merkes !Nå har jeg ikke sett deg på en hel uke.. det er aaaaaaaaaalt for lenge![]()
Jeg ser påoij.. burde se på tv 2 du nå da![]()
Alenemamma med 4linger![]()
selvfølgelig.. typisk hahahahahaMamma hadde blitt helt satt ut.. Hadde nok tenkt økonomi og alt praktisk med en gang![]()
hahahaha enigTror jeg står over har sett noe program tidligere med det og. Takker for at det bare er en der jeg![]()
Og kanskje 1 til ?hahahaha enigholder med Vesla og lille prinsen!
hahahaha ei som mamma jobbet med hadde firling gutterFire..... Tenk å få fire på en gang