Høres veldig ba ut uansett hvo ubehagelig det erJupp, krysser fingrenejeg kjenner jo at det strekker på seg hver dag og henger over doskåla sa er rimelig sikker på at det er liv
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres veldig ba ut uansett hvo ubehagelig det erJupp, krysser fingrenejeg kjenner jo at det strekker på seg hver dag og henger over doskåla sa er rimelig sikker på at det er liv
![]()
Er like kvalm som sist, kaster opp hver dag osv.. Ja, klarer ikke å ikke viteEr du dårlig eller fin i formen?? Skal du vite hva det er??
Så gøy, masse lykke tilVi planlegger en i uke 11+ et eller annet![]()
Det savner jeg virkelig ikke, den kvalmen.Er like kvalm som sist, kaster opp hver dag osv.. Ja, klarer ikke å ikke vite![]()
Nei, skal på en i uke 11+ tenker viSkal komme deg dit, og hele veien til terminmnd
Har du vært på tidlig ul eller?
Nei, skal på en i uke 11+ tenker vivar det med første
![]()
så spennende.. gleder du deg?Nei, skal på en i uke 11+ tenker vivar det med første
![]()
Høres veldig ba ut uansett hvo ubehagelig det er
TakkSå gøy, masse lykke til
Nei.. Ganske plagsom i grunn..Det savner jeg virkelig ikke, den kvalmen.
hahaha skjønner deg godt... Men ser jo på antall likes du har gitt ut at du har lest littGidder virkelig ikke å lese de timene jeg har gått glipp av jenter![]()
Jaså spennende.. gleder du deg?
Haha, skjønner det godtGidder virkelig ikke å lese de timene jeg har gått glipp av jenter![]()
Det skjønner jeg utrolig godtGidder virkelig ikke å lese de timene jeg har gått glipp av jenter![]()
Har du noen annen grunn til å frykte det??Jabare redd for at det er fler, en kollega drømte at jeg var gravid med trillinger for ca et år siden
![]()
Og denne kollegaen pleier å være sanndrømt?Jabare redd for at det er fler, en kollega drømte at jeg var gravid med trillinger for ca et år siden
![]()
Nei, heldigvis ikke.. Men har tvillinger i familien.. Men tror det bare er en liten skapningHar du noen annen grunn til å frykte det??
Sov godt, tror nesten jeg gjør det samme nåTar kvelden jeg,får ikke svart dere uanset
Vet ikke, ikke som jeg har hørt om. Men hun var gravid på det tidspunktet, så satser på at hun bare var gravidgalOg denne kollegaen pleier å være sanndrømt?
Vi var på privat ul og han kunne fortelle om et par som hadde tre barn, ble med et uhell gravid igjen og tenkte: jaja, det går vel bra med fire. Kom på ul og ventet trillinger.Nei, heldigvis ikke.. Men har tvillinger i familien.. Men tror det bare er en liten skapning![]()