ALN89
Forumet er livet
Ordner seg nok sikkert snart, jeg er bare så nysgjerrigSikkert noe teknisk da. Vet flere har hatt problemer med dette hos oss og, og plutselig har den dukket opp bare![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ordner seg nok sikkert snart, jeg er bare så nysgjerrigSikkert noe teknisk da. Vet flere har hatt problemer med dette hos oss og, og plutselig har den dukket opp bare![]()
Jeg orker ikke slike programmer, jeg..off.. blir helt matt av å se på "de bortførte barna"![]()
F... Glemt å ta opp!off.. blir helt matt av å se på "de bortførte barna"![]()
Burde la seg gjøre. Spørs om jeg klarer det denne uken. Kommer noen travle dager, men jeg får se300 innlegg på 19 dager, bør gå greit, da...
F... Glemt å ta opp!
Jeg orker ikke slike programmer, jeg..

Jeg og. Får så vondt inni meg.off.. blir helt matt av å se på "de bortførte barna"![]()
Ordner seg nok sikkert snart, jeg er bare så nysgjerrigHehe..
Spiller det noen rolle når du klarer det da bare du gjør det før 1. mars?Burde la seg gjøre. Spørs om jeg klarer det denne uken. Kommer noen travle dager, men jeg får se![]()
Jeg og sambo har snakket om dette flere ganger.. Han er jo fra Island. Å han ha sagt at hvis det noen gang ikke skulle funke mellom oss i fremtiden ville han aldri flyttet til Island så lenge barna hans bor her. Han vil at barna hans skal få ha foreldrene sine i samme land uavhengig av hvor de har "slått rot"Jeg og. Får så vondt inni meg.
Enig! Grusomme historier!off.. blir helt matt av å se på "de bortførte barna"![]()
Samme her, får vondt når det gjelder barnJeg må liksom se det... Men blir likevel så lei meg![]()
Ligger jo på sumoF... Glemt å ta opp!
Et annet land er nå en ting, syns nå det også er ille når foreldre flytter veldig langt fra hverandre.Jeg og sambo har snakket om dette flere ganger.. Han er jo fra Island. Å han ha sagt at hvis det noen gang ikke skulle funke mellom oss i fremtiden ville han aldri flyttet til Island så lenge barna hans bor her. Han vil at barna hans skal få ha foreldrene sine i samme land uavhengig av hvor de har "slått rot"
Kan ikke fatte at noen river barna sine opp med roten og drar dem til ett land der de ikke kjenner noen eller forstår språk osv.
Enig! Grusomme historier!
Samme her, får vondt når det gjelder barnmen digger Marco!
![]()
Nei, lite som skjer nå.. Gleder meg til folk er ferdig med 1 trimester, veldig mange sa'er og ma'er nåPleier vel ofte ikke skje veeeldig mye sånn helt i starten![]()
Hakke sumoLigger jo på sumo![]()
Nei, og en ting er helt sikkert. Det er ikke ungene de tenker på.Jeg og sambo har snakket om dette flere ganger.. Han er jo fra Island. Å han ha sagt at hvis det noen gang ikke skulle funke mellom oss i fremtiden ville han aldri flyttet til Island så lenge barna hans bor her. Han vil at barna hans skal få ha foreldrene sine i samme land uavhengig av hvor de har "slått rot"
Kan ikke fatte at noen river barna sine opp med roten og drar dem til ett land der de ikke kjenner noen eller forstår språk osv.
Det bør gå veldig greit300 innlegg på 19 dager, bør gå greit, da...
Ingen du kan låne sumo av??Hakke sumo![]()
Nei, lite som skjer nå.. Gleder meg til folk er ferdig med 1 trimester, veldig mange sa'er og ma'er nå![]()