Peppercat
Gift med forumet
Skal dere på tur?? Hvor??Vi sakl ikke flytte, bare bort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal dere på tur?? Hvor??Vi sakl ikke flytte, bare bort![]()
Hva slags serier skal du se?Levere snuppa i bhg og se serier hjemme![]()
Huff da, stakkars mannen og degGlemte det...
Da blander jeg igjen, er en annen her som til stadig pakker siden de skal flytte.Vi sakl ikke flytte, bare bort![]()
Ja, helt til Holmestrand skal vi på 3 dagers kursSkal dere på tur?? Hvor??
hahahaNei akkurat det har jeg funnet utMerkelige greier..
Nei, veldig fornøyd! Er på episode 7Ikke så dumt tips det vel? Hvor langt har du kommet?
Ja det er vel søsteren til Mirell det, som skal flytte.Da blander jeg igjen, er en annen her som til stadig pakker siden de skal flytte.
Hvor skal dere?
Sover du aldri eller?hahahaskjønner ikke hvordan jeg får det til selv
![]()
Så bra han ble mer aktiv da! Her har det vært helt enormt med liv idag - myyye mer enn normalt..!Endelig er det ordentlig liv i magen.
Han har vært så stille i dag at nå var det like før jeg ringte sykehuset og sa jeg var bekymret
Jobb ,lang dag. Så pakke og vaske og rydde. Ut og kjøpe blomster
joda... men så er det det at jeg sover så dårlig da... våkner jo flere ganger om natta.. blir liggende våken i 1-3 timer.Sover du aldri eller?
Jaja, tur er tur. Alltid godt å komme seg vekk littJa, helt til Holmestrand skal vi på 3 dagers kurs
Ah sånn som her detjoda... men så er det det at jeg sover så dårlig da... våkner jo flere ganger om natta.. blir liggende våken i 1-3 timer.
Jaja, tur er tur. Alltid godt å komme seg vekk litt
slitsomme greier.. Bare våkner liksom.. sånn helt uten videre....Ah sånn som her det
Å?? Hvem skal du møte??Hehe ja,skal jo møte ei hyggelig dame også![]()
Blir nok til at jeg fortsetter på Fringe, tenker jegHva slags serier skal du se?