Slappe av hjemme! Håper jeg klarer å få gjort litt husarb. Men vi får seHva er morgendagens planer da damer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slappe av hjemme! Håper jeg klarer å få gjort litt husarb. Men vi får seHva er morgendagens planer da damer?
hehe... farmoren min var innom i stad å lurte på hvordan det gikk med meg.. Om jeg var oppegåendeJa, det kan jeg i grun skjønne at du er
Har prøvd via nettleseren... Får prøve å logge ut og logge av daDen ligger øverst på terminforumet.
Finner du den ikke det, og sitter på appen er det mulig du må logge deg ut og inn før den kommer opp.
Jeg skal bare ta dagen som den kommer tenker jeg.Hva er morgendagens planer da damer?
Tror jeg burde legge meg, leste slå opp...Jeg skal bare ta dagen som den kommer tenker jeg.
Stå opp med mann og barn.
Få dem ut døren, legge meg igjen så tar vi det derfra..
Slappe av og sove lenge. Etter noen timer skal jeg på kontroll på KK og se hvor stor det lille trollet er blitt også skal vi spørre de store trollene på Kk hvorfor de ikke kan oppføre seg.Hva er morgendagens planer da damer?
Snill farmor da som kommer innomhehe... farmoren min var innom i stad å lurte på hvordan det gikk med meg.. Om jeg var oppegående![]()
jobbe..... ta en kaffe med hope91 før jeg reiser hjemHva er morgendagens planer da damer?
Yes, det er de. Når de gidder hvertfallSå gøy
Er de flinke da?
Noe jeg ikke har fått med meg? Store trollene?Slappe av og sove lenge. Etter noen timer skal jeg på kontroll på KK og se hvor stor det lille trollet er blitt også skal vi spørre de store trollene på Kk hvorfor de ikke kan oppføre seg.
Ble tipset om den her inne![]()
Godt du slapp det og at det ble mer liv i magenEndelig er det ordentlig liv i magen.
Han har vært så stille i dag at nå var det like før jeg ringte sykehuset og sa jeg var bekymret
farmoren min steppet inn i rollen som mamma da jeg mistet moren min som 16 åring..Snill farmor da som kommer innom
Ja jeg har jo nok av tidDen bør du se![]()
Hørtes ut som en helt grei dag det i grunnjobbe..... ta en kaffe med hope91 før jeg reiser hjem![]()
Ah sånn å forstå, så trist at du mistt mammaen din da d var så ung.farmoren min steppet inn i rollen som mamma da jeg mistet moren min som 16 åring..
Vi har ett veldig nært forhold.
Da jeg gikk gravid med Vesla var det henne og gubben min jeg insisterte på å ha meg på føden.
ja synes da detHørtes ut som en helt grei dag det i grunn