Felles skravle 2015

Ang morsdagsdiskusjonen.. tenker at her må man gjøre det man føler for.. synes det er fint at man vil feire, men min tradisjon med morsdag er at barna gir gave/kort til mammaen.. og så lager vi no godt å spise.. aldri vært vant til at pappaen gjør no for mammaen.. men sånn er det i min familie.. hvis det er riktig for andre gravide (førstegangsfødende) å feire, så gjør de selvfølgelig det :-)

God morgon :) Håpar alle blir gjort litt stas på i dag, om babyen er i magen eller utpå ;)

God morgen alle sammen og gratulerer med dagen alle mødre og kommende mødre. Her feires dagen med frøkena, mannen er på jobb og når han kommer hjem skal jeg på jobb

God morgen alle sammen og gratulerer med dagen alle mødre og kommende mødre. Her feires dagen med frøkena, mannen er på jobb og når han kommer hjem skal jeg på jobb
Gratulerer :) her blir det ikke feiring av meg, men skal innom både mamma og moren til samboer med en blomsterbukett og et kort :) det blir all feiringen her

God morgen alle!:)
God morgon :) Håpar alle blir gjort litt stas på i dag, om babyen er i magen eller utpå ;)
God morgen.
Jeg får ikke lov å stå opp...
God morgen og gratulerer til alle mammaer :-)

Gratulerer :) her blir det ikke feiring av meg, men skal innom både mamma og moren til samboer med en blomsterbukett og et kort :) det blir all feiringen her
Så koselig da! Får vel få sambo til å ringe svigermor.. mamma er på ferie i karibien, så får sende en melding til henne ;-)

God morgen.

Jeg har fått kort og gave av ungene, og nå skal vi snart spise frokost.

Kaken baker jeg sammen med ungene, og så skal vi feire hos min bror, med mine foreldre.

Ringe svigermor nå vi også gjøre

Back
Topp