Peppercat
Gift med forumet
Og der er jo ikke så lenge til du er mor, så da har du i hvert fall lov. Må jo øve littEr ikke mamma enda.. men vurderer å bake et eller annet bare fordi jeg har lyst på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og der er jo ikke så lenge til du er mor, så da har du i hvert fall lov. Må jo øve littEr ikke mamma enda.. men vurderer å bake et eller annet bare fordi jeg har lyst på![]()
Jeg skal feire vordrende morsdagEr ikke mamma enda.. men vurderer å bake et eller annet bare fordi jeg har lyst på![]()
Svensk smågodt er best!Jeg kjøpte i Sverige damen hadde ikke trodd det var så mye
Er ikke mamma enda.. men vurderer å bake et eller annet bare fordi jeg har lyst på![]()
Ja det er detSvensk smågodt er best!
Jeg har vondt i magen nå![]()
Samme tenker jeg, alle sier at jeg må vente til neste årDu kjenner babyen sparke og bevege seg hver eneste dag.
Du har huset fult at utstyr, og lagt dit liv til rette for babyen din.
Vil din baby komme nå, vil den overleve.
Og du er ikke mamma enda???
Hehe.. barnet er ikke født enda.. sånn er min definisjon ;-)Du kjenner babyen sparke og bevege seg hver eneste dag.
Mitt første barn ble født 5. mars..Samme tenker jeg, alle sier at jeg må vente til neste år![]()
Jeg mener detDu kjenner babyen sparke og bevege seg hver eneste dag.
Ja jeg skal nok feire litt for meg selvMitt første barn ble født 5. mars..
Markerte morsdagen det året
Hva slags spill er det?Et spill som heter Escape![]()
Det må du vel ikke. Min første er født i mai og vi feiret meg det året, feiret faktisk far også. Feire i vei. Synes du er mor jeg.Samme tenker jeg, alle sier at jeg må vente til neste år![]()
Smisker med mannenDet må du vel ikke. Min første er født i mai og vi feiret meg det året, feiret faktisk far også. Feire i vei. Synes du er mor jeg.
Gjør det. Du bærer tross alt på hans barn og gir det næring og omsorg selv om det ikke er kommet til verden. Det finnes jo og er der.Smisker med mannen![]()
Ja er jo ikke lenge igjen hellerGjør det. Du bærer tross alt på hans barn og gir det næring og omsorg selv om det ikke er kommet til verden. Det finnes jo og er der.
Nei det er det ikke. Jeg har til og med fått gave på forskudd fra hun i magenJa er jo ikke lenge igjen heller![]()
Så hærligNei det er det ikke. Jeg har til og med fått gave på forskudd fra hun i magen
Brettspill/terningspill, alle jobber sammen om å komme seg ut av et forhekset tempel. Man må åpne flere kammere for å finne utgangen før tempelet "raser" sammen og tiden er ute. Morsomt, men hektiskHva slags spill er det?
Ah ok, aldri hørt om det før jeg.Brettspill/terningspill, alle jobber sammen om å komme seg ut av et forhekset tempel. Man må åpne flere kammere for å finne utgangen før tempelet "raser" sammen og tiden er ute. Morsomt, men hektiskble årets familiespill i 2013
![]()
Nå blir det litt kortspill før senga kaller..Ah ok, aldri hørt om det før jeg.