Felles skravle 2015

God morgen.

Jeg har fått kort og gave av ungene, og nå skal vi snart spise frokost.

Kaken baker jeg sammen med ungene, og så skal vi feire hos min bror, med mine foreldre.

Ringe svigermor nå vi også gjøre
Kos deg med dine i dag. :)

God morgen alle sammen :) og gratulerer med morsdagen. Her har lille mannen vært inne med en tegning på morran :D håper alle får en fin dag og koser seg masse

God morgen alle sammen :) og gratulerer med morsdagen. Her har lille mannen vært inne med en tegning på morran :D håper alle får en fin dag og koser seg masse
God morgen! Så kpselig med tegning :-) blir nok en fin dag for dere!

Pleier ikke feire morsdagen egentlig. Men en tegning er koselig. Sambo skal ut å skru bil mens jeg er hjemme med barn :)
Selv om man ikke feirer, kan man jo bare tenke på å kose seg litt ekstra :-) vi fortsetter med søknaden idag vi.. håper å få begynt å gå rundt til naboene :-)

Selv om man ikke feirer, kan man jo bare tenke på å kose seg litt ekstra :-) vi fortsetter med søknaden idag vi.. håper å få begynt å gå rundt til naboene :-)
Ja det er sant :) ligger nå å hører på barna på rommet :) håper det ordner seg med søknaden i dag :)

Er snurt her.
PÅ farsdager pleier mannen å få en liten gave fra ungene til frokost, og litt oppmerksomhet.
Og kake etter middagen.
Her var det bare "god morgen, gratulerer med dagen, hjelper du meg med barna".
Tror ikke det blir noe etter middagen i dag heller :(

Er snurt her.
PÅ farsdager pleier mannen å få en liten gave fra ungene til frokost, og litt oppmerksomhet.
Og kake etter middagen.
Her var det bare "god morgen, gratulerer med dagen, hjelper du meg med barna".
Tror ikke det blir noe etter middagen i dag heller :(
Er litt sånn jeg har det oxo. Kjøper som regel en liten gave til far på farsdagen og ordner god frokost. Nå ligger han å snorker. Men har fått en koselig tegning av lille mannen da

God morgen. Har fått sove lenge og nå baker mannen brownie. Har fått en rosa omaggiovase fra alle barna, det vil si jeg har fått tre. Her er både mamma og svigermor død, så det blir bare meg vi feirer her i huset.

Back
Topp