Peppercat
Gift med forumet
Er du på hyttetur eller er dere bare glad i å spille??Nå blir det litt kortspill før senga kaller..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du på hyttetur eller er dere bare glad i å spille??Nå blir det litt kortspill før senga kaller..
Vi er bare glad i å spilleEr du på hyttetur eller er dere bare glad i å spille??
Det gjorde vi mye før, men det blir liksom ikke til lengre.Vi er bare glad i å spille![]()
Ble ikke kortspill, ungen våknet for tredje gang i kveld.. Så ikke så mye tid her heller...Det gjorde vi mye før, men det blir liksom ikke til lengre.
God natt - må snart finne senga jeg også!Nå er det natta hergod natt!
Så kjedelig da. Får håpe det blir soving resten av natten. God nattBle ikke kortspill, ungen våknet for tredje gang i kveld.. Så ikke så mye tid her heller...
Hvorfor ikke?God morgen.
Jeg får ikke lov å stå opp...
Får du ikke stå opp. Hva har mannen å kengubarnet planlagt til deg i dag ???God morgen.
GratulererGod morgen alle sammen og gratulerer med dagen alle mødre og kommende mødre. Her feires dagen med frøkena, mannen er på jobb og når han kommer hjem skal jeg på jobb
Slik pleier vi også å feire. Men vi drikker kaffe og spiser kake ogsåGratulererher blir det ikke feiring av meg, men skal innom både mamma og moren til samboer med en blomsterbukett og et kort
det blir all feiringen her
God morgen alle!![]()
God morgonHåpar alle blir gjort litt stas på i dag, om babyen er i magen eller utpå
![]()
God morgen.
God morgen og gratulerer til alle mammaerGod morgen alle sammen og gratulerer med dagen alle mødre og kommende mødre. Her feires dagen med frøkena, mannen er på jobb og når han kommer hjem skal jeg på jobb
Så koselig da! Får vel få sambo til å ringe svigermor.. mamma er på ferie i karibien, så får sende en melding til henne ;-)Gratulererher blir det ikke feiring av meg, men skal innom både mamma og moren til samboer med en blomsterbukett og et kort
det blir all feiringen her
Fordi kengubarnet holdt på å lage noe til megHvorfor ikke?![]()