Felles skravle 2015

Tenker jeg heller aldri på. Skulle jeg begynt å tenke på alt som kan skje hadde jeg nok blitt rusk i hodet :p
Det tenker jeg også.. da hadde jeg låst meg inne i et bombesikkert rom med hermetikk for min 15 år fremover :-P

Ååh.. så trist å høre om moren din :-( hvor gammel var du? Forstår jo at sånt kan gjøre et stort inntrykk og at han var opptatt av det.. men skjønner at det kan bli litt vel mye!
Jeg var 16. Pappa var 39.

tro meg.. når du er oppvokst med det blir det veldig mye.. :S han var veldig fokusert på at jeg så "plettfri" ut etter at mamma døde.. Han var bekymret for at andre skulle tro at han ikke klarte å være alene pappa
Mistet mamma da jeg var 12. Pappa var ikke så opptatt av å være god alene pappa. Mens resten av familien la alt på meg, for nå var jeg eneste "damen" i huset nå. Det var tøft

Må ha vært tøft for dere begge :-(
det var det.
Mamma ble påkjørt av ei som fyllekjørte.. Pappa var der å så alt som skjedde rett forran ham (mamma og pappa syklet). Så det var veldig vanskelig å komme igjennom til pappa en god stund.

Mistet mamma da jeg var 12. Pappa var ikke så opptatt av å være god alene pappa. Mens resten av familien la alt på meg, for nå var jeg eneste "damen" i huset nå. Det var tøft
Samme skjedde med meg.. "Nå må du ta vare på huset vet du.. Pappa har det ikke noe bra og lett så nå må du hjelpe til"

Back
Topp