Det tenker jeg også.. da hadde jeg låst meg inne i et bombesikkert rom med hermetikk for min 15 år fremoverTenker jeg heller aldri på. Skulle jeg begynt å tenke på alt som kan skje hadde jeg nok blitt rusk i hodet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tenker jeg også.. da hadde jeg låst meg inne i et bombesikkert rom med hermetikk for min 15 år fremoverTenker jeg heller aldri på. Skulle jeg begynt å tenke på alt som kan skje hadde jeg nok blitt rusk i hodet![]()
pølserMannen skulle kjøpe kalkun ostepølser til meg. Rar gravid lyst

Hihi.. okei :-DMannen skulle kjøpe kalkun ostepølser til meg. Rar gravid lyst
Jeg er så dårlig med mat for tiden. Er lei og har sv.diabetes, så kan ikke spise så mye av det jeg likerFrokost er viktig, jeg har heldigvis vært flink denne uka![]()
Ha en fin dag på jobb!Stikker på jobb jeg nå, dere får ha en strålende dag![]()
ååå neiJeg er så dårlig med mat for tiden. Er lei og har sv.diabetes, så kan ikke spise så mye av det jeg liker
Jeg var 16. Pappa var 39.Ååh.. så trist å høre om moren din :-( hvor gammel var du? Forstår jo at sånt kan gjøre et stort inntrykk og at han var opptatt av det.. men skjønner at det kan bli litt vel mye!
Må ha vært tøft for dere begge :-(Jeg var 16. Pappa var 39.
Men om en mnd kan jeg nok spise normalt igjen.ååå neiså kjedlig
![]()
får håpe det da, noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde, sånn at jeg greide å holde meg unnaMen om en mnd kan jeg nok spise normalt igjen.
glad i deg!
kos deg, skal gjøre husarbeid selv ^^Nei jenter.. NÅ MÅ jeg vaske litt.. snakkes senere
kos dere videre.
Og jeg er glad i degglad i deg!

Mistet mamma da jeg var 12. Pappa var ikke så opptatt av å være god alene pappa. Mens resten av familien la alt på meg, for nå var jeg eneste "damen" i huset nå. Det var tøfttro meg.. når du er oppvokst med det blir det veldig mye.. :S han var veldig fokusert på at jeg så "plettfri" ut etter at mamma døde.. Han var bekymret for at andre skulle tro at han ikke klarte å være alene pappa
det var det.Må ha vært tøft for dere begge :-(
Flinka! Kos deg ;-)Nei jenter.. NÅ MÅ jeg vaske litt.. snakkes senere
kos dere videre.
Samme skjedde med meg.. "Nå må du ta vare på huset vet du.. Pappa har det ikke noe bra og lett så nå må du hjelpe til"Mistet mamma da jeg var 12. Pappa var ikke så opptatt av å være god alene pappa. Mens resten av familien la alt på meg, for nå var jeg eneste "damen" i huset nå. Det var tøft
oh yeah!! ELSKER STØVSUGEREN MIN OG MOPPEN!!!!!!!!Flinka! Kos deg ;-)