Felles skravle 2015

lå i natt å tenkte på dette med terror. De sa jo at neste mål var danmark og norge, så ligger å tenker på når. Trur dere at det skjer noe i nærmeste framtid ? vi som får barn og alt, håper det går bra, kjenner jeg er så nervøs for det !
Det kommer når det kommer tenker jeg, om det kommer. Får ikke gjort noe før det..

lå i natt å tenkte på dette med terror. De sa jo at neste mål var danmark og norge, så ligger å tenker på når. Trur dere at det skjer noe i nærmeste framtid ? vi som får barn og alt, håper det går bra, kjenner jeg er så nervøs for det !
Det der tenker jeg aldri på.. er alt for mye fælt som kan skje, og man kan ikke forberede seg på det.. dessuten synes jeg det er trusler hele tiden..! Jeg velger å forbli positivt og leve livet til det fulle :-)

Det der tenker jeg aldri på.. er alt for mye fælt som kan skje, og man kan ikke forberede seg på det.. dessuten synes jeg det er trusler hele tiden..! Jeg velger å forbli positivt og leve livet til det fulle :)
Ja prøver på det, men det er ikke lett :(

Hahahahaha,, pappa kunne ikke brydd seg mindre.
pappa har støv på hjernen. til og med farmor sier at hun ikke tør å ta på noe når hun er der i frykt for å skitne det til.. :P

pappa har støv på hjernen. til og med farmor sier at hun ikke tør å ta på noe når hun er der i frykt for å skitne det til.. :P
Hihihi.. åhh.. at det finnes sånne menn.. høres ut som det er litt for mye av det gode.. men veldig søtt da ;-)

Mannen igår mens eg satt og spiste : jeg har krydra maten din ekstra sterkt så ungen kan komme snart... Jeg : Hø ?
Han : ja jeg har lest det kan få fortgang i sakene :p Hahah ... noen andre menn som begynner og bli utolmodige ? ;)
Haha, ja! Tror han hjemme er mer utålmodig enn meg ;)

Hihihi.. åhh.. at det finnes sånne menn.. høres ut som det er litt for mye av det gode.. men veldig søtt da ;-)
tro meg.. når du er oppvokst med det blir det veldig mye.. :S han var veldig fokusert på at jeg så "plettfri" ut etter at mamma døde.. Han var bekymret for at andre skulle tro at han ikke klarte å være alene pappa

Det der tenker jeg aldri på.. er alt for mye fælt som kan skje, og man kan ikke forberede seg på det.. dessuten synes jeg det er trusler hele tiden..! Jeg velger å forbli positivt og leve livet til det fulle :-)
Tenker jeg heller aldri på. Skulle jeg begynt å tenke på alt som kan skje hadde jeg nok blitt rusk i hodet :p

tro meg.. når du er oppvokst med det blir det veldig mye.. :S han var veldig fokusert på at jeg så "plettfri" ut etter at mamma døde.. Han var bekymret for at andre skulle tro at han ikke klarte å være alene pappa
Ååh.. så trist å høre om moren din :-( hvor gammel var du? Forstår jo at sånt kan gjøre et stort inntrykk og at han var opptatt av det.. men skjønner at det kan bli litt vel mye!

Back
Topp