åjadu må bruke nettleseren til det..
Der du legger inn signaturen.. akkurat som ett tekstdokument.
Du trykker ¨på "midtstill"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
åjadu må bruke nettleseren til det..
Der du legger inn signaturen.. akkurat som ett tekstdokument.
Du trykker ¨på "midtstill"
ja.. sånn at det kan bli rotete og fullt av bøss jeg kan vaske vekk på mandagSkjønner! Blir koselig det da! Må ha reint hus til man får gjester!
bare littegrann altså..Skravler mye du da![]()
hehe ja da håper jeg du får gått gravid endel månnder til !!er 38 uker idag
har termin når kongen har bursdag
jeg begynner jo og bli litt utolmodig jeg også , grunnet endel maserier , vonde kynnere! så h*n kan godt komme snart for min del også
var litt morsomt at mannen også begynner og bli litt utolmodig da .. hehe beviser at han også gleder seg
hehe
jøsses... funka den???åjaer faktisk på pc'n i dag skjønner du
![]()
Haha.. ja.. men må det.. sånn er jeg opodratt! Man inviterer ikke til skittent og rotete hus!ja.. sånn at det kan bli rotete og fullt av bøss jeg kan vaske vekk på mandag![]()
Er vel bare legen som kan skrive henvisning...
Okei.. mulig det ;-)Hun jeg snakket med sa jeg kunne ta det med jordmor
Var også jordmor som henviste til blodorøver osv![]()
Sånn jeg fiksa detjøsses... funka den???![]()
Skader ikke å spørreOkei.. mulig det ;-)
haha.. pappa ringte meg i går å lurte på om jeg hadde vaska huset før svigers komHaha.. ja.. men må det.. sånn er jeg opodratt! Man inviterer ikke til skittent og rotete hus!

har du det da ?haha.. pappa ringte meg i går å lurte på om jeg hadde vaska huset før svigers kom![]()
Så braSånn jeg fiksa detjada det funker den vettu
![]()
Hohoho! Pappa faktisk! Her VET mamma at jeg fikser det, så hun trenger ikke spørrehaha.. pappa ringte meg i går å lurte på om jeg hadde vaska huset før svigers kom![]()
jaaa... skal ta gulvet nåhar du det da ?![]()
Tror ikke det skjer. Jeg tror at siden vi er klar over at det er en trussel, så vil vi klare å hindre at det skjer.lå i natt å tenkte på dette med terror. De sa jo at neste mål var danmark og norge, så ligger å tenker på når. Trur dere at det skjer noe i nærmeste framtid ? vi som får barn og alt, håper det går bra, kjenner jeg er så nervøs for det !
pappa tror fortsatt jeg r 14Hohoho! Pappa faktisk! Her VET mamma at jeg fikser det, så hun trenger ikke spørre![]()

Hahahahaha,, pappa kunne ikke brydd seg mindre.haha.. pappa ringte meg i går å lurte på om jeg hadde vaska huset før svigers kom![]()