Felles skravle 2015

Skjønner! Blir koselig det da! Må ha reint hus til man får gjester!
ja.. sånn at det kan bli rotete og fullt av bøss jeg kan vaske vekk på mandag :P

hehe ja da håper jeg du får gått gravid endel månnder til !! ;) er 38 uker idag :p har termin når kongen har bursdag ;) jeg begynner jo og bli litt utolmodig jeg også , grunnet endel maserier , vonde kynnere! så h*n kan godt komme snart for min del også ;) var litt morsomt at mannen også begynner og bli litt utolmodig da .. hehe beviser at han også gleder seg :D hehe

Da er det jo bare å komme da. Hehe;)
Moro at mannen gleder seg da:)

7 av topp 10 og 10 av topp 15 er faste skravlere her inne ;-) godt jobba jenter

ja.. sånn at det kan bli rotete og fullt av bøss jeg kan vaske vekk på mandag :P
Haha.. ja.. men må det.. sånn er jeg opodratt! Man inviterer ikke til skittent og rotete hus!

Er vel bare legen som kan skrive henvisning...

Hun jeg snakket med sa jeg kunne ta det med jordmor:)
Var også jordmor som henviste til blodorøver osv:)

lå i natt å tenkte på dette med terror. De sa jo at neste mål var danmark og norge, så ligger å tenker på når. Trur dere at det skjer noe i nærmeste framtid ? vi som får barn og alt, håper det går bra, kjenner jeg er så nervøs for det !

haha.. pappa ringte meg i går å lurte på om jeg hadde vaska huset før svigers kom :shifty:
Hohoho! Pappa faktisk! Her VET mamma at jeg fikser det, så hun trenger ikke spørre :-P

lå i natt å tenkte på dette med terror. De sa jo at neste mål var danmark og norge, så ligger å tenker på når. Trur dere at det skjer noe i nærmeste framtid ? vi som får barn og alt, håper det går bra, kjenner jeg er så nervøs for det !
Tror ikke det skjer. Jeg tror at siden vi er klar over at det er en trussel, så vil vi klare å hindre at det skjer.

Back
Topp