Felles skravle 2015

Gleder meg til vinterferie jeg, men er 2 uker igjen til det..

Ja, det er lenge til. Eller, det er uke 8.
I slutten av den uka skal vi ha et rent og ryddig hus, kaker og gaver og alt på plass. Da har vi en fireåring i hus.

Ikke noe tiltak å oppdrive her heller.

Jeg burde tømme oppvaskmaskina og fylle den.
Og måke snø

Jeg har lyst til å så (inne, selvsagt)

Jeg siter bare i sofaen og ser "Karsten og Petra drar på vinterferie" i stedet.
(Og kjenner at mine unger... de får følgende vinterferie: Storebror får fri fra sfo da, og skal være hos mormor hele uka. Lillesøster skal være hos mormor en dag, siden bhg er stengt)
Mye man burde gjøre...hehe

Blir vel gøy å vøre his mormor en uke vel? :)
Dere skal jobbe eller?

Akkurat som her da:o hehe
Skulle ha gjort så mye i dag, men føler meg rett og slett deprimert og rastløs
Jah.. bestem deg for en ting og at du skal gjøre det f.eks kl 11.. og så gjør du det og føler deg bedre etterpå ;-)

Hos oss er det tre jenter og to på vei også en gutt. Heldigvis kom det er gutt til på min mann sin side.
Her har min bror en gutt og en jente, men de har bare kusiner.. bror til sambo har også en gutt og en jente.. :-) de andre brødrene hans har ikke barn enda

Mye man burde gjøre...hehe

Blir vel gøy å vøre his mormor en uke vel? :)
Dere skal jobbe eller?

Jada, han synes det er gøy han, og det synes mormor også. Hun planla, da han var et lite knøtt, at vi vinter og høstferie skulle han reise med "jeg flyr alene" og være hos henne. I mellomtiden har vi flyttet, så han flytter ikke inn hos dem, men hun vil likevel ha ham der.

Jeg hadde planer om en fridag eller to den uka, bl.a fordi det er stengt i bhg på mandagen, og fordi jeg må rydde hus og bake til bursdag, Men som mamma sier, jeg får ryddet mye mer på en dag om ungene er noen timer hos henne...

Med en mann som studerer, og ingen barn på skolen så skal vinterferien virkelig nytes før vi blir fem

Vi hadde ikke noe vinterferie før vi fikk unger i skolen vi. Det var liksom ikke noe poeng, vi jobbet og ungene gikk i bhg. (men de har stort sett alltid en planleggingsdag i ferien da) Men ettersom vi nå har en skolegutt, så merker vi jo feriene mer da.

her har jeg skolebarn, den skal hvertfall nytes. Elsker alle ferier jeg.

Om det ikke var for at dette regnskapet jeg har ansvar for skal være klart for revisor fredag i vinterferie uka, så....

Jah.. bestem deg for en ting og at du skal gjøre det f.eks kl 11.. og så gjør du det og føler deg bedre etterpå ;-)

Skal prøve:)
Hm...vaske soverommet er noe jeg drømte om i natt at jeg måtte gjøre, så kanskje det er på tide...hehe

Vi hadde ikke noe vinterferie før vi fikk unger i skolen vi. Det var liksom ikke noe poeng, vi jobbet og ungene gikk i bhg. (men de har stort sett alltid en planleggingsdag i ferien da) Men ettersom vi nå har en skolegutt, så merker vi jo feriene mer da.
Nå jeg studerte fikk gi ikke vinterferie, så dette er første året vi merker noe til den. Og i år er det helt perfekt siden jeg er i permisjon da.

Jada, han synes det er gøy han, og det synes mormor også. Hun planla, da han var et lite knøtt, at vi vinter og høstferie skulle han reise med "jeg flyr alene" og være hos henne. I mellomtiden har vi flyttet, så han flytter ikke inn hos dem, men hun vil likevel ha ham der.

Jeg hadde planer om en fridag eller to den uka, bl.a fordi det er stengt i bhg på mandagen, og fordi jeg må rydde hus og bake til bursdag, Men som mamma sier, jeg får ryddet mye mer på en dag om ungene er noen timer hos henne...

Bor hun langt unna eller?

Er nok noe i det at du får gjort mer om de er der da:) så gøy med bursdagsfeiring da. Skikkelig kalas eller?

Back
Topp