Peppercat
Gift med forumet
Jeg er veldig klar. Og veldig lei.God morgen! Bare 1 mnd! Det går fort! Er du klar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er veldig klar. Og veldig lei.God morgen! Bare 1 mnd! Det går fort! Er du klar?
Nei, i dag er det ingen andre planer enn å trene og bruke tid med kengubarnet. Gleder meg, starten av uken har vært travel.Når man først skal på jobb er det kanskje greit med litt lenger ja...
Noen andre spennende planer i dag da?
Hvor gamle er de?Ja det blir veldig spennende. Lurer fælt på hvordan de to vi har fra før takler det
Skjønner.. men har du pakket bag og alt utstyr er klart? Når fikk du de andre i forhold til termin?Jeg er veldig klar. Og veldig lei.
Minste er 3,5 og eldste blir 5 i mai. Tror nok hun minste vil bli ganske sjalu.Hvor gamle er de?
Min plan er å ikke gjøre noe fornuftig i dag. Bare slappe av og nyte den fine dagen
Bagen er ikke pakket. Gikk over 16 dager med første og vannet ble tatt to dager over med andre. Er innstilt på overtid, men ikke klar for detSkjønner.. men har du pakket bag og alt utstyr er klart? Når fikk du de andre i forhold til termin?
Okei.. skjønner..! Får håpe du ikke må gå over da!Bagen er ikke pakket. Gikk over 16 dager med første og vannet ble tatt to dager over med andre. Er innstilt på overtid, men ikke klar for det
De sier jo at tredje mann er en luring, så kanskje det betyr at hun kommer før. Eller at hun er guttOkei.. skjønner..! Får håpe du ikke må gå over da!
Jepp! Hihihi! Ja, kanskje hun har lurt alle sammen ;-)De sier jo at tredje mann er en luring, så kanskje det betyr at hun kommer før. Eller at hun er gutt![]()
Da hadde broren blitt veldig gladJepp! Hihihi! Ja, kanskje hun har lurt alle sammen ;-)
Hva skal du trene i dag da?Nei, i dag er det ingen andre planer enn å trene og bruke tid med kengubarnet. Gleder meg, starten av uken har vært travel.
Skjønner! Min bror er veldig glad for at hans sønn får en fetter ;-)Da hadde broren blitt veldig glad![]()
Har ikke så mye å gi selv! Rastløs, men vet ikke hva jeg skal gjøre! Selv om det er mange oppgaver som burde vært begynt på!Kan noen gi meg styrke?
Er så sinnsykt tiltaksløs i dag![]()
Har ikke så mye å gi selv! Rastløs, men vet ikke hva jeg skal gjøre! Selv om det er mange oppgaver som burde vært begynt på!
Hos oss er det tre jenter og to på vei også en gutt. Heldigvis kom det er gutt til på min mann sin side.Skjønner! Min bror er veldig glad for at hans sønn får en fetter ;-)
Kan noen gi meg styrke?
30 days shred.Hva skal du trene i dag da?
Og hva har du tenkt å gjøre med kengubarnet?
Du får ikke noe fr ameg hvertall, jeg trenger den lille selv.Kan noen gi meg styrke?