Felles skravle 2015

Her trenger jeg jo egentlig veska, men er vel ikke helt min farge..hehe
Blir nok mange om toppremiene i februar ja. Hehe

Ikke min heller.

Jeg vil gjerne vinne ei veske (til) som jobbveske. Men svart, grå eller brun/skinn. Jeg er "kresen" :P

Dog skulle jeg nok klart å venne meg til den, tipper jeg...

Kjenner til den ja.. igår kveld var jeg vel 5-6 ganger på do.. jeg har rgentlig skikkelig partyblære til vanlig og har også hatt det selv nå som gravid.. men når han sparker.. og ofte kynnerne kommer samtidig.. da...
Hehehehe. Hadde ei sånn runde på jobben i går.

Ikke min heller.

Jeg vil gjerne vinne ei veske (til) som jobbveske. Men svart, grå eller brun/skinn. Jeg er "kresen" :P

Dog skulle jeg nok klart å venne meg til den, tipper jeg...

Joda, skulle vel klart det ja. Men er ikke noe krise om jeg ikke vinner den liksom:p hehe

God morgen jenter. Nettopp våknet og er godt uthvilt til en forandring. I dag er det en mnd til termin

God morgen jenter. Nettopp våknet og er godt uthvilt til en forandring. I dag er det en mnd til termin

Weee, en mnd går fort:)
Her ser jeg på fødeavdelingen, og har egentlig planer om å få gjort noe fornuftig. Får se hvordan det går...

Nja, skulle gjerne jobbet lenger egentlig

Når man først skal på jobb er det kanskje greit med litt lenger ja...
Noen andre spennende planer i dag da?

Weee, en mnd går fort:)
Her ser jeg på fødeavdelingen, og har egentlig planer om å få gjort noe fornuftig. Får se hvordan det går...
Jeg og ser fødeavdelinga.. og har funnet frem og sortert stoff så jeg kan begynne å vaske :-)

Back
Topp