Felles skravle 2015

Nope! 1500 er nok :-P så koseprat resten
Koseprater nå og jeg:p haha
Siden jeg vant nå, så er det ikke noe must å få 1500, men jeg klarer ikke holde meg helt unna skravlinga:o

Husk meg da.. men tenkte jeg skulle slenge noe av det stoffet i vaskemaskinen idag.. så det er klart når jeg skal begynne å sy :-)

Glemmer ikke deg da;)
Har du planen klar på hva du skal sy nå? :)

Jeg prøver meg på sengen igjen, jeg. Ble akutt stuptrøtt, så satser på at jeg klarer å få til en time under dynen.

Sov godt da:)
Snakkes vel senere. Og husk å gi beskjed om det skjer noe i magen;) hehe

Jo men jeg hadde skravlet 30 innlegg bare i går kveld , så jeg nådde jo ikke 500. Skjønner ikke det
Hm...telte du ikke da? Kanskje en bug i oppdateringa?

Koseprater nå og jeg:p haha
Siden jeg vant nå, så er det ikke noe must å få 1500, men jeg klarer ikke holde meg helt unna skravlinga:o
Det gjør jeg også! Men kanskje jeg blir litt strengere med meg selv etter jeg har nådd 1500 ;-)

Ikke jeg heller, er ferdig med de der mnd med mange tusen innlegg kjenner jeg

Tenker liksom ikke over hvor mange innlegf jeg har. De som kommer de kommer:p haha
Men 5-6000 er litt vel mye:o

Det gjør jeg også! Men kanskje jeg blir litt strengere med meg selv etter jeg har nådd 1500 ;-)

Spennende å se om du klarer det da;) hihi

Jo jeg gjorde det, men mulig jeg har telt feil eller noe sånt..Var sikker på jeg hadde over 60 jeg.Jaja samma det, får bare skravle litt mer i dag da;)
Skravla på;)
Har jo vært feil på lista før så kan jo være det nå og. Jeg aner ikke hvor mange innlegg jeg hadde i går, så får ikke sjekket i forhold til det

Tror jeg skal begynne med noe smått (siklesmekker) og en lue :-) må lære meg teknikkene først tenkte jeg.. kanting med ribb osv..

Høres ut som en grei start det:)

Back
Topp