Sov godt! Vi er her når du våkner!Jeg prøver meg på sengen igjen, jeg. Ble akutt stuptrøtt, så satser på at jeg klarer å få til en time under dynen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov godt! Vi er her når du våkner!Jeg prøver meg på sengen igjen, jeg. Ble akutt stuptrøtt, så satser på at jeg klarer å få til en time under dynen.
Koseprater nå og jegNope! 1500 er nokså koseprat resten
Husk meg da.. men tenkte jeg skulle slenge noe av det stoffet i vaskemaskinen idag.. så det er klart når jeg skal begynne å sy![]()
Jeg prøver meg på sengen igjen, jeg. Ble akutt stuptrøtt, så satser på at jeg klarer å få til en time under dynen.
Jo men jeg hadde skravlet 30 innlegg bare i går kveld , så jeg nådde jo ikke 500. Skjønner ikke detVar vel heller andre her som skravler veldig mye![]()
Håper du får sovet litt, god nattJeg prøver meg på sengen igjen, jeg. Ble akutt stuptrøtt, så satser på at jeg klarer å få til en time under dynen.
Hm...telte du ikke da? Kanskje en bug i oppdateringa?Jo men jeg hadde skravlet 30 innlegg bare i går kveld , så jeg nådde jo ikke 500. Skjønner ikke det
Ikke jeg heller, er ferdig med de der mnd med mange tusen innlegg kjenner jegHehe. Nei hun påstår at hun vil vi skal ta henne igjen, men jeg kommer nok ikke til å jobbe hardt for det![]()
Det gjør jeg også! Men kanskje jeg blir litt strengere med meg selv etter jeg har nådd 1500 ;-)Koseprater nå og jeghaha
Siden jeg vant nå, så er det ikke noe must å få 1500, men jeg klarer ikke holde meg helt unna skravlinga![]()
Jo jeg gjorde det, men mulig jeg har telt feil eller noe sånt..Var sikker på jeg hadde over 60 jeg.Jaja samma det, får bare skravle litt mer i dag daHm...telte du ikke da? Kanskje en bug i oppdateringa?
Tror jeg skal begynne med noe smått (siklesmekker) og en lueGlemmer ikke deg da
Har du planen klar på hva du skal sy nå?![]()
Hvor mange innlegg har du nå ?Det gjør jeg også! Men kanskje jeg blir litt strengere med meg selv etter jeg har nådd 1500 ;-)
540 på siste oppdateringHvor mange innlegg har du nå ?
Ikke jeg heller, er ferdig med de der mnd med mange tusen innlegg kjenner jeg
Det gjør jeg også! Men kanskje jeg blir litt strengere med meg selv etter jeg har nådd 1500 ;-)
Skravla påJo jeg gjorde det, men mulig jeg har telt feil eller noe sånt..Var sikker på jeg hadde over 60 jeg.Jaja samma det, får bare skravle litt mer i dag da![]()
Ah, ligger 100 foran meg da540 på siste oppdatering
Tror jeg skal begynne med noe smått (siklesmekker) og en luemå lære meg teknikkene først tenkte jeg.. kanting med ribb osv..
Jg hadde 5000 forrige mnd , aldri mer. Når jeg når 1500 så skal det roes nedTenker liksom ikke over hvor mange innlegf jeg har. De som kommer de kommerhaha
Men 5-6000 er litt vel mye
Spennende å se om du klarer det dahihi
Ja det er sant. Er som regel bare litt småkvalm jegJaaa, føler meg fyllesjuk hver morgenhaha
Verre enn om jeg faktisk har drukket![]()
Jada, det kan det være. Vi får se på neste oppdatering hvordan det ser ut daSkravla på
Har jo vært feil på lista før så kan jo være det nå og. Jeg aner ikke hvor mange innlegg jeg hadde i går, så får ikke sjekket i forhold til det