Rester fra gårsdagens middagSå veldig godt ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rester fra gårsdagens middagSå veldig godt ut![]()
Her trenger jeg jo egentlig veska, men er vel ikke helt min farge..hehe
Blir nok mange om toppremiene i februar ja. Hehe
Hehehehe. Hadde ei sånn runde på jobben i går.Kjenner til den ja.. igår kveld var jeg vel 5-6 ganger på do.. jeg har rgentlig skikkelig partyblære til vanlig og har også hatt det selv nå som gravid.. men når han sparker.. og ofte kynnerne kommer samtidig.. da...
Ikke min heller.
Jeg vil gjerne vinne ei veske (til) som jobbveske. Men svart, grå eller brun/skinn. Jeg er "kresen"
Dog skulle jeg nok klart å venne meg til den, tipper jeg...
Ada emilie var en fin kombinasjon (som jeg ikke har hørt før)![]()
Vet om ei Ada Sofie.. men hun er like gammel som meg ;-)Vet faktisk ikke om noen som heter Ada heller, så det er jo litt godt (selv om jeg vet det er mange med navnet)![]()
Hehe.. da må man liksom bare løpeHehehehe. Hadde ei sånn runde på jobben i går.
Ikke min farge heller, kunne øsnke man fikk velge arge selvIkke min heller.
Jeg vil gjerne vinne ei veske (til) som jobbveske. Men svart, grå eller brun/skinn. Jeg er "kresen"
Dog skulle jeg nok klart å venne meg til den, tipper jeg...
Nja, skulle gjerne jobbet lenger egentligSå deilig da![]()
Det er ikke lenge til,har spennende tider foran deg du da.God morgen jenter. Nettopp våknet og er godt uthvilt til en forandring. I dag er det en mnd til termin
Jeg kjenner 3 som heter Ada, fint navn synes jeg.Vet faktisk ikke om noen som heter Ada heller, så det er jo litt godt (selv om jeg vet det er mange med navnet)![]()
God morgen jenter. Nettopp våknet og er godt uthvilt til en forandring. I dag er det en mnd til termin
Nja, skulle gjerne jobbet lenger egentlig
Ja det blir veldig spennende. Lurer fælt på hvordan de to vi har fra før takler detDet er ikke lenge til,har spennende tider foran deg du da.
God morgen! Bare 1 mnd! Det går fort! Er du klar?God morgen jenter. Nettopp våknet og er godt uthvilt til en forandring. I dag er det en mnd til termin
Skulle jeg også ønske! Men sier jo ikke nei takk om jdg vinner denIkke min farge heller, kunne øsnke man fikk velge arge selv
Min plan er å ikke gjøre noe fornuftig i dag. Bare slappe av og nyte den fine dagenWeee, en mnd går fort
Her ser jeg på fødeavdelingen, og har egentlig planer om å få gjort noe fornuftig. Får se hvordan det går...
Jeg og ser fødeavdelinga.. og har funnet frem og sortert stoff så jeg kan begynne å vaskeWeee, en mnd går fort
Her ser jeg på fødeavdelingen, og har egentlig planer om å få gjort noe fornuftig. Får se hvordan det går...