Felles skravle 2015

Og færre folk får reist på slike steder, av de som vil. Både de stedene, og "syden".
Jepp.. er vel sånn.. :-) men husker det var irriterende når jeg var liten, for bestevenninna mi flytta langt bort og vi hadde aldri vinterferie samtidig (dro ofte til hverandre i feriene)

Greit å være litt nærmere da:) 35 mil var jo et godt stykke.

Barneselskap blir nok stas. Er det mange i barnehagen eller?
Skjer ikke at vi inviterer hele avdelinga, de er vel 24. (og det er en relativt liten storbarn, den største er 40!!!)

Det er spm om vi skal invitere tre jenter, ei som er året eldre, og to fra samme årskull, eller om vi skal betale hele kullet, ca 8 stykker.

Skjer ikke at vi inviterer hele avdelinga, de er vel 24. (og det er en relativt liten storbarn, den største er 40!!!)

Det er spm om vi skal invitere tre jenter, ei som er året eldre, og to fra samme årskull, eller om vi skal betale hele kullet, ca 8 stykker.
Det der virker så vanskelig! Er så lett at noen føler seg utelatt!

Jepp.. er vel sånn.. :-) men husker det var irriterende når jeg var liten, for bestevenninna mi flytta langt bort og vi hadde aldri vinterferie samtidig (dro ofte til hverandre i feriene)
Jeg hadde en venninne i Stavanger faktisk. Jeg besøkte henne i min vinterferie og ble med henne på skolen:p hehe

24 kan bli litt voldsomt kanskje:o hehe
Men 8 er jo ikke så ille da. Har ikke så mye erfaring selv med slikt, så jeg er vel egentlig ikke den rette til å uttale meg enda. Hehe

Mannen igår mens eg satt og spiste : jeg har krydra maten din ekstra sterkt så ungen kan komme snart... Jeg : Hø ?
Han : ja jeg har lest det kan få fortgang i sakene :p Hahah ... noen andre menn som begynner og bli utolmodige ? ;)

Det der virker så vanskelig! Er så lett at noen føler seg utelatt!

Nei, å ikke utelate noen er jeg litt opptatt av, det er bare at et par av de på årskullet leker hun aldri med, mens hun altså har ei god venninne som er året eldre... Jeg har bedt bhg om råd (også får å avklare hvem som ER i årskulelt hennes, jeg kjenner til fire av dem, men der er altså minst to gutter til som jeg aldri har hørt om.) så får vi se hva det blir til.

Såpass mange unger vi ikke kjenner virker litt overrveldende. Jeg lurer på om vi da skal høre om vi kan leie skolen også for unger som ikke går der (det gjorde vi til klasseselskapet til stoprebroren, da hadde vi jo 14 unger i selskap som vi ikke kjente)

Mannen igår mens eg satt og spiste : jeg har krydra maten din ekstra sterkt så ungen kan komme snart... Jeg : Hø ?
Han : ja jeg har lest det kan få fortgang i sakene :p Hahah ... noen andre menn som begynner og bli utolmodige ? ;)

Hahaha:D
Ikke noe utålmodighet her, men har ikke termin før i juli da så satser på å gå noen mnd til;)

Når er termin?

God morgen jenter :) sovet til nå pga dårlig med søvn i natt, hva gjør dere ? :)
Nettopp vært ute og hentet mer ved. Det er kaldt her:(

Skal vaske soverommet nå tenkte jeg:)

Mitt valg hadde vært hele kullet.

hjelpes så trege nav er til å svare... Maks 3 ukers behandlingstid ja.. Det har gått 3 uker på fredag.

Mitt valg hadde vært hele kullet.

Ja, det er mange gode argumenter for det.

Det var så mye enklere med guttungen, han hadde ikke venner på eget kull i det hele tatt, og ba bare to kompiser fra året under. Det var ikke andre han ville ha, done deal. Hun derimot har mange venner, så da må vi finne en balanse som ikke stenger ute noen. Selv om det er smårart å be et par gutter hun ikke leker med i det hele tatt, og ikke venninna som er eldre. Men, vi kan ikke be de to gutene og de tre jentene hun leker mest med, for da har vi fire fra kullet, og da må vi ha resten også. Det blir sikkert det, men hvor feil er det å evt be ei fra året over? Da må vi invitere "privat", skal invitasjoner deles ut i bhg skal det være "årskullet" eller "alle jentene" og sånn. Men jeg tenkte nå uanstt å invitere på sms til foreldrene jeg da, så det skal gå greit. Det bare er kanskje litt feil å ta EI fra annet kull? (det blir antakelig en gutt fra det kullet også da, men fra annen avdeling. Det er nemlig fetteren hennes, og storebroren til bestevenninna som altså er ei av de fra eget kull vi absolutt skal ha)

Back
Topp