Jepp.. er vel sånn..Og færre folk får reist på slike steder, av de som vil. Både de stedene, og "syden".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp.. er vel sånn..Og færre folk får reist på slike steder, av de som vil. Både de stedene, og "syden".
Skjer ikke at vi inviterer hele avdelinga, de er vel 24. (og det er en relativt liten storbarn, den største er 40!!!)Greit å være litt nærmere da35 mil var jo et godt stykke.
Barneselskap blir nok stas. Er det mange i barnehagen eller?
Kos deg med venninnelunsj!Ble visst to timer med ekstrasovingNå må jeg bare hoppe i dusjen, sånn at jeg rekker lunsjavtalen min. Ha en fin formiddag, da!
Det der virker så vanskelig! Er så lett at noen føler seg utelatt!Skjer ikke at vi inviterer hele avdelinga, de er vel 24. (og det er en relativt liten storbarn, den største er 40!!!)
Det er spm om vi skal invitere tre jenter, ei som er året eldre, og to fra samme årskull, eller om vi skal betale hele kullet, ca 8 stykker.
Jeg hadde en venninne i Stavanger faktisk. Jeg besøkte henne i min vinterferie og ble med henne på skolenJepp.. er vel sånn..men husker det var irriterende når jeg var liten, for bestevenninna mi flytta langt bort og vi hadde aldri vinterferie samtidig (dro ofte til hverandre i feriene)
Hihi.. er også en måte å løse det på ;-)Jeg hadde en venninne i Stavanger faktisk. Jeg besøkte henne i min vinterferie og ble med henne på skolenhehe
Skjer ikke at vi inviterer hele avdelinga, de er vel 24. (og det er en relativt liten storbarn, den største er 40!!!)
Det er spm om vi skal invitere tre jenter, ei som er året eldre, og to fra samme årskull, eller om vi skal betale hele kullet, ca 8 stykker.
Var skoleglad på barneskolenHihi.. er også en måte å løse det på ;-)
Jeg å! ;-)Var skoleglad på barneskolenhaha
Det der virker så vanskelig! Er så lett at noen føler seg utelatt!
Mannen igår mens eg satt og spiste : jeg har krydra maten din ekstra sterkt så ungen kan komme snart... Jeg : Hø ?
Han : ja jeg har lest det kan få fortgang i sakeneHahah ... noen andre menn som begynner og bli utolmodige ?
![]()
Nettopp vært ute og hentet mer ved. Det er kaldt herGod morgen jentersovet til nå pga dårlig med søvn i natt, hva gjør dere ?
![]()
Ikke utålmodig mann, men veldig utålmodig meg.Mannen igår mens eg satt og spiste : jeg har krydra maten din ekstra sterkt så ungen kan komme snart... Jeg : Hø ?
Han : ja jeg har lest det kan få fortgang i sakeneHahah ... noen andre menn som begynner og bli utolmodige ?
![]()
kaldt her åNettopp vært ute og hentet mer ved. Det er kaldt her
Skal vaske soverommet nå tenkte jeg![]()
Mitt valg hadde vært hele kullet.Skjer ikke at vi inviterer hele avdelinga, de er vel 24. (og det er en relativt liten storbarn, den største er 40!!!)
Mitt valg hadde vært hele kullet.
å jeg må ringe de ! det var bra du nevnte !hjelpes så trege nav er til å svare... Maks 3 ukers behandlingstid ja.. Det har gått 3 uker på fredag.