Felles skravle 2015

Jeg skulle trene på morningen i dag før jobb, men det kan jeg visst bare glemme. Satsser på jeg klarer det i kveld da.

Ah, ligger 100 foran meg da
Ja.. men spiller liten rolle for meg bare jeg kommer over 1500.. har ikke klart eller prøvd å klare topp enda.. altså de høyeste målene.. så nå skal jeg få til det :-)

Ja det er sant. Er som regel bare litt småkvalm jeg

Pleier egentlig ikke merke noe særlig dagen derpå i det hele tatt, men nå kjennes det ut som jeg har drukket masse:o

Jeg skulle trene på morningen i dag før jobb, men det kan jeg visst bare glemme. Satsser på jeg klarer det i kveld da.

Har du fri i dag?:)

Ja, men tenkte mer på generelle tips til de som sliter med søvnen.. om man sover godt vil ikke mobil påvirke noe særlig..

Ja, sliter man er det verd å prøve ut. For meg er ikke det å sove dårlig noe problem. Med unntak av enkelte dager hvor jeg rent psykisk holder meg våken (stort sett fordi jeg vil, vil, vil se en fin og høy, riktig målt temp neste morgen... det skjer en gang eller to å i halvåret) så sover jeg som en stein utenom de oppvekkingene jeg får av unger. Heldig sånn

Koseprater nå og jeg:p haha
Siden jeg vant nå, så er det ikke noe must å få 1500, men jeg klarer ikke holde meg helt unna skravlinga:eek:

Koseprater hele veien jeg. Har jo ikke bruk for de premiene over 1500, så det gjør ikke noe om jeg ikke kommer over, men målet er satt så lavt at det er vanskelig å la være er jeg redd. Til gjengjeld blir det så mange at vinnersjangsen blir mindre enn januar, tipper jeg.

Ja, sliter man er det verd å prøve ut. For meg er ikke det å sove dårlig noe problem. Med unntak av enkelte dager hvor jeg rent psykisk holder meg våken (stort sett fordi jeg vil, vil, vil se en fin og høy, riktig målt temp neste morgen... det skjer en gang eller to å i halvåret) så sover jeg som en stein utenom de oppvekkingene jeg får av unger. Heldig sånn
:-) ja, noen er heldigere enn andre.. jeg sovner godt, men våkner ofte uten grunn flere ganger ila natta.. og får da ikke sove før etter et par timer igjen.. men det er veldig periodvis da.. i det siste har jeg sovet greit

:) ja, noen er heldigere enn andre.. jeg sovner godt, men våkner ofte uten grunn flere ganger ila natta.. og får da ikke sove før etter et par timer igjen.. men det er veldig periodvis da.. i det siste har jeg sovet greit

Det hender jeg våkner en gang av meg selv også, men jeg snur meg overm og sover videre på et blunk.

Koseprater hele veien jeg. Har jo ikke bruk for de premiene over 1500, så det gjør ikke noe om jeg ikke kommer over, men målet er satt så lavt at det er vanskelig å la være er jeg redd. Til gjengjeld blir det så mange at vinnersjangsen blir mindre enn januar, tipper jeg.

Her trenger jeg jo egentlig veska, men er vel ikke helt min farge..hehe
Blir nok mange om toppremiene i februar ja. Hehe

Yes, tipper også det blri veldig mange med over 1500 i februar

Back
Topp