Felles skravle 2015

Jobb og trening, ellers ingenting

Kjenner jeg misunner deg den treningen, skulle virkelig jeg hadde hatt mulighet til det nå. Det er så deilig men desverre så sier kroppen stopp ved å gå til jobb og alle andre plasser jeg skal om dagen....

er sikkert flere som har gitt opp 2015 og satser på 2016 nå. håper dere er heldige å får være her. blir rart uten dere :nailbiting:

vi har jo igjen både november og desember før 2016 da.

Jeg begynte å prøve på et barn som kunne blitt født i august 2013 jeg, ble gravid med termin februar 2014 og syntes det fikk fort, men det varte jo bare ei drøy uke. Og så var jeg med på hele felles skravle 2014, og nå gjennom felles 2015, og snart må jeg lage en felles 2016... Jeg vet ikke om jeg orker det. Da blir det heller FS-tråden, kanskje. Eller mindre skravle. Eller dagbøker, eller... vet ikke.

hehehe :D bare å hente den frem skal jeg si deg.. Da går det hvertfall fort med innleggene.. Med mindre du er som søstern min som er en REV på å taste på telefon...:D
Syns det går helt greit på min 5.5" skjerm jeg:D selv om jeg henger litt etter nå:p

Men, da logger jeg av pc.

Sniker sikkert litt fra mobilen under dyna. Jeg er ikke så god på å legge meg tidlige, i alle fall ikke npr mannen ikke er kommet fra jobb.

Gjør jo ingenting det, kanskje man kan ha en sammenhengende samtale da :P er lei kvalme og masse luft... VIL HA ET SVAR NÅ!!!
Det forstår jeg SÅ godt! Krysser fingrene for at svaret er positivt og kommer raskt!

Kjenner jeg misunner deg den treningen, skulle virkelig jeg hadde hatt mulighet til det nå. Det er så deilig men desverre så sier kroppen stopp ved å gå til jobb og alle andre plasser jeg skal om dagen....
Knaskje du får det til etterhvert da.

Back
Topp