Felles skravle 2015

Kjekt med leieinntekt:)
Har ikke mulighet til det her vi bor, og kunne ikke få så høyt lån. Vi har ikke kapasitet til å betale ned så mye mer enn det vi gjør nå;)
Skulle gjerne hatt litt høyere lønn:)
Ja.. det skulle vel alle.. jeg er jo heldig med samboern min som tjener mye.. og vi er sparsommelige på mange områder, så sparer opp endel i tillegg.. men man lever vel etter evne for det meste..

Crazy er tilbake.. Var ikke såååå mye å lese seg gjennom da :P God natt til de som har lagt seg.. I morgen er det tilbake på jobb og senvakt(10-17)

Ikke mange nei. De fleste har lykkes, og noen orker ikke henge her mer. (Jeg heller snart i den retning, enkelte dager i syklusen orker jeg ikke, men så kommer jeg tilbake likevel da)
er sikkert flere som har gitt opp 2015 og satser på 2016 nå. håper dere er heldige å får være her. blir rart uten dere :nailbiting:

40 000kr var jo fremdeles hard nedbet på 4,8 mill da. Flinke dere er:)

Vi har dyyyre biler. Haff. Verdi kr 1200 000kr for de to. Er helt rusk spør du meg. Men men. Sånn ble det no

Vi har det delt i 3 lån. Liker å vite hva jeg betaler på hva :p
Ja, vi ønsker å betale ned hardt.. må jo ta opp litt mer snart når vi begynner på neste oppussingsprosjekt.. føler at nedbetalinga er litt av sparinga vår :-) men sparer i tillegg da!

40 000kr var jo fremdeles hard nedbet på 4,8 mill da. Flinke dere er:)

Vi har dyyyre biler. Haff. Verdi kr 1200 000kr for de to. Er helt rusk spør du meg. Men men. Sånn ble det no

Vi har det delt i 3 lån. Liker å vite hva jeg betaler på hva :p

Jeg LIKER egentlig ikke å ha billån utenfor, det er jo vesentlig dyrere. Eldste bilen er 7 år gammel snart, den har vi ikke lån på lenger. Den siste, som vi kjøpte i sommer, derimot er det jo lån på. Det går fra min konto, oppdaga jeg i vinter. Snakk om økonom som har stålkontroll på privatøkonomien.... "du, vennen, dette treket fra dnb... er det jeg som betaler billånet?" ca et halv år etter at jeg altså begynte å betale det.

Vi får se om vi evt flytter det inn i huslånet dersom vi ender med å bytte bank nå i forbindelse med at fagforenignen vår bytter samarbeidsbank (for vi har altså betingelser via det) Cluet er bare å passe på å betale ned bilen i løpet av noe kortere enn de 25-30 årene vi har på huset da.... ellers blir det jo ikke billigere

Herreguuud... Er jo umulig å henge med her inne med mobilen, så fort jeg har kommentert er deg jo omtrent flere sider med nye innlegg :p haha!
Har tatt seg opp hardt her. Det er tydelig at mirell er tilbake fra skravlepause:)

Crazy er tilbake.. Var ikke såååå mye å lese seg gjennom da :p God natt til de som har lagt seg.. I morgen er det tilbake på jobb og senvakt(10-17)
tror vi gira litt ned nå :D
skal jobbe i morgen jeg også.. Å så kommer svogeren min og dama hans i morgen. Så det er ikke sikkert jeg er så aktiv i morgen ;)

Back
Topp