Jobb og trening, ellers ingentingI morgen har jeg fri så satser på litt husarbeid og så skal jeg i møte ang forsikringene mine så får man se om man kommer noe billigere ut av det hehe
Hva skal du i morgen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobb og trening, ellers ingentingI morgen har jeg fri så satser på litt husarbeid og så skal jeg i møte ang forsikringene mine så får man se om man kommer noe billigere ut av det hehe
Hva skal du i morgen da?
Vi skal være der 3 dageryey!!Skal du være her "nede" lenge?
Ja.. det skulle vel alle.. jeg er jo heldig med samboern min som tjener mye.. og vi er sparsommelige på mange områder, så sparer opp endel i tillegg.. men man lever vel etter evne for det meste..Kjekt med leieinntekt
Har ikke mulighet til det her vi bor, og kunne ikke få så høyt lån. Vi har ikke kapasitet til å betale ned så mye mer enn det vi gjør nå
Skulle gjerne hatt litt høyere lønn![]()
Jeg?? Ditto frøken tørrdrakt som skal svømme over fjordenDu har jo alltid et eller annet å komme med dahehe
Krysser fingrene for at hun ikke gjør det ja.Være hjemme med sykt barn, igjen.
Satser sterkt på at hun ikke kaster opp DENNE natta også, sånn at vi kan levere henne i bhg på torsdag...
oij! ja da burde du ha tid til å snike innomVi skal være der 3 dager
HahaHar du skrevet ett innlegg må man jo nesten lese seg gjennom 2 sider![]()
er sikkert flere som har gitt opp 2015 og satser på 2016 nå. håper dere er heldige å får være her. blir rart uten dereIkke mange nei. De fleste har lykkes, og noen orker ikke henge her mer. (Jeg heller snart i den retning, enkelte dager i syklusen orker jeg ikke, men så kommer jeg tilbake likevel da)

Nei det dabba faktisk litt avCrazy er tilbake.. Var ikke såååå mye å lese seg gjennom daGod natt til de som har lagt seg.. I morgen er det tilbake på jobb og senvakt(10-17)
Digger detJepp, og klikk på det og du vil få deg en latter![]()
Ja, vi ønsker å betale ned hardt.. må jo ta opp litt mer snart når vi begynner på neste oppussingsprosjekt.. føler at nedbetalinga er litt av sparinga vår40 000kr var jo fremdeles hard nedbet på 4,8 mill da. Flinke dere er
Vi har dyyyre biler. Haff. Verdi kr 1200 000kr for de to. Er helt rusk spør du meg. Men men. Sånn ble det no
Vi har det delt i 3 lån. Liker å vite hva jeg betaler på hva![]()
40 000kr var jo fremdeles hard nedbet på 4,8 mill da. Flinke dere er
Vi har dyyyre biler. Haff. Verdi kr 1200 000kr for de to. Er helt rusk spør du meg. Men men. Sånn ble det no
Vi har det delt i 3 lån. Liker å vite hva jeg betaler på hva![]()
Du oxo. Må ut en tur til etterpå oxo trur jeg hvis jeg ikke sender ut samboeren da han kommer hjem daHaha
Ligger 4 sider bak jeg nå
Måtte ut å lufte vofsen...![]()
Har tatt seg opp hardt her. Det er tydelig at mirell er tilbake fra skravlepauseHerreguuud... Er jo umulig å henge med her inne med mobilen, så fort jeg har kommentert er deg jo omtrent flere sider med nye innlegghaha!
tror vi gira litt ned nåCrazy er tilbake.. Var ikke såååå mye å lese seg gjennom daGod natt til de som har lagt seg.. I morgen er det tilbake på jobb og senvakt(10-17)
Ja det har jeg skjønt du driver medDet har jeg også, men de varer somregel ikke så lenge. Jeg liker jo å skravle, og har ikke funnet meg tilrette noe annet sted. (Pm-skravler en del i perioder da)
Jobber i barnehage?Crazy er tilbake.. Var ikke såååå mye å lese seg gjennom daGod natt til de som har lagt seg.. I morgen er det tilbake på jobb og senvakt(10-17)
hahahaHar tatt seg opp hardt her. Det er tydelig at mirell er tilbake fra skravlepause![]()
Guri å hun skravlerHar tatt seg opp hardt her. Det er tydelig at mirell er tilbake fra skravlepause![]()