Hahaha, du ikke aktiv? Tror jeg ikke noe påtror vi gira litt ned nå
skal jobbe i morgen jeg også.. Å så kommer svogeren min og dama hans i morgen. Så det er ikke sikkert jeg er så aktiv i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, du ikke aktiv? Tror jeg ikke noe påtror vi gira litt ned nå
skal jobbe i morgen jeg også.. Å så kommer svogeren min og dama hans i morgen. Så det er ikke sikkert jeg er så aktiv i morgen![]()
Jobb og trening, ellers ingenting
Det er det ingen tvil om dahahahaskjønner ikke hva du mener
![]()
Ja jobber i barnehageJobber i barnehage?![]()
Roet seg plutselig ned her ja!Crazy er tilbake.. Var ikke såååå mye å lese seg gjennom daGod natt til de som har lagt seg.. I morgen er det tilbake på jobb og senvakt(10-17)
Satser på jeg år tid til det ja. Skal snike i butikkenoij! ja da burde du ha tid til å snike innom![]()
Gjør jo ingenting det, kanskje man kan ha en sammenhengende samtale daRoet seg plutselig ned her ja!
blir underernært uten dereHahaha, du ikke aktiv? Tror jeg ikke noe på![]()
er sikkert flere som har gitt opp 2015 og satser på 2016 nå. håper dere er heldige å får være her. blir rart uten dere![]()
Syns det går helt greit på min 5.5" skjerm jeghehehebare å hente den frem skal jeg si deg.. Da går det hvertfall fort med innleggene.. Med mindre du er som søstern min som er en REV på å taste på telefon...
![]()
heheh nå fikk jeg ett sånn merkelig bilde i hodet av ei som BOKSTAVLIG talt kommer snikende inn i butikkenSatser på jeg år tid til det ja. Skal snike i butikken
Jasså.. henger du etter sa duSyns det går helt greit på min 5.5" skjerm jegselv om jeg henger litt etter nå
![]()
Det forstår jeg SÅ godt! Krysser fingrene for at svaret er positivt og kommer raskt!Gjør jo ingenting det, kanskje man kan ha en sammenhengende samtale daer lei kvalme og masse luft... VIL HA ET SVAR NÅ!!!
Knaskje du får det til etterhvert da.Kjenner jeg misunner deg den treningen, skulle virkelig jeg hadde hatt mulighet til det nå. Det er så deilig men desverre så sier kroppen stopp ved å gå til jobb og alle andre plasser jeg skal om dagen....
Har du testa mer på urin??Gjør jo ingenting det, kanskje man kan ha en sammenhengende samtale daer lei kvalme og masse luft... VIL HA ET SVAR NÅ!!!
Du blir det ja, det regnet jeg nesten med.blir underernært uten derefår vel sniki inn litt
![]()
på morran i dag og legen tok en med samme urin. Så venter til helga nå... kanskje jeg har fått svar på blodet daHar du testa mer på urin??
NattaJeg kaster inn håndkle jeg altså ! Natta![]()