Hva skal dere i morgen da folkens?
I morgen har jeg fri så satser på litt husarbeid og så skal jeg i møte ang forsikringene mine så får man se om man kommer noe billigere ut av det hehe
Hva skal du i morgen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
yey!!Jeg kommer på besøk tl deg neste uke forresten![]()
god nattNå tror jeg jeg kaster fra meg årene for i dag. God natt damer. Måtte dere få en rolig natt med god søvn
Hmm.. bolig og hyttelån på i 4,8 tror jeg her... biler er inni der... studielån i tillegg..Vi har ca 1900 000 i boliglån
735 000kr i billån (fordelt på to lån)
Aha, fulgte med på dere i januartråden og skjønte ikke helt hvor dere skravla så fælt.. For innleggene deres skøyt jo opp i væretmen veldig gøy at du vant da
![]()
Har ikke fått det med meg før nå jeg..Jeg har heldigvis vært spart for det. Jeg har ikke slike FB-venner som deler slikt, så jeg har ikke sett denne saken annet enn gjennom forum
Det var bedre før, før en omlegning vistes nesen også i normal visning![]()
OkeiJa, nå var det plutselig tempo.. er ikke alltid sånn asså
Da må du legge deg nå da???![]()
God natt!Nå tror jeg jeg kaster fra meg årene for i dag. God natt damer. Måtte dere få en rolig natt med god søvn
Skjønner deg, har hatt noen pauser herfra innimellom jegIkke mange nei. De fleste har lykkes, og noen orker ikke henge her mer. (Jeg heller snart i den retning, enkelte dager i syklusen orker jeg ikke, men så kommer jeg tilbake likevel da)
Kjekt med leieinntektBetaler ned så mye vi kan.. pluss 10 000 i leieinntekt som går rett til nedbetaling
Hmm.. bolig og hyttelån på i 4,8 tror jeg her... biler er inni der... studielån i tillegg..
Skjønner deg, har hatt noen pauser herfra innimellom jeg
Skulle også gjerne hatt høyere lønn!Kjekt med leieinntekt
Har ikke mulighet til det her vi bor, og kunne ikke få så høyt lån. Vi har ikke kapasitet til å betale ned så mye mer enn det vi gjør nå
Skulle gjerne hatt litt høyere lønn![]()
Så heldig!Ja, så deg derden kom på døra i dag
Unner noen andre å vinne i februar, men siden jeg har blitt skravle avhengig klarer jeg ikke holde meg under 1500 innlegg da
Koselig at du fant veien hit![]()
Du har jo alltid et eller annet å komme med dahehehe jeg ogsåmye bra som kommer ut av skjermen her
![]()
Du har jo alltid et eller annet å komme med dahehehe jeg ogsåmye bra som kommer ut av skjermen her
![]()