Felles skravle 2015

Hva skal dere i morgen da folkens?

I morgen har jeg fri så satser på litt husarbeid og så skal jeg i møte ang forsikringene mine så får man se om man kommer noe billigere ut av det hehe

Hva skal du i morgen da?

Nå tror jeg jeg kaster fra meg årene for i dag. God natt damer. Måtte dere få en rolig natt med god søvn

Hva skal dere i morgen da folkens?

Være hjemme med sykt barn, igjen.

Satser sterkt på at hun ikke kaster opp DENNE natta også, sånn at vi kan levere henne i bhg på torsdag...

Aha, fulgte med på dere i januartråden og skjønte ikke helt hvor dere skravla så fælt.. For innleggene deres skøyt jo opp i været :p men veldig gøy at du vant da :D

Ja, så deg der:) den kom på døra i dag:D
Unner noen andre å vinne i februar, men siden jeg har blitt skravle avhengig klarer jeg ikke holde meg under 1500 innlegg da:o

Koselig at du fant veien hit:)

Jeg har heldigvis vært spart for det. Jeg har ikke slike FB-venner som deler slikt, så jeg har ikke sett denne saken annet enn gjennom forum
Har ikke fått det med meg før nå jeg..

Da må du legge deg nå da??? :eek:

Bør det.

TRøtt er jeg også. Våken siden 5.22 tross alt. Dubbet bittelitt av sånn i åttetiden en ltien halvtime da.

I går natt var jeg jo våken i drøyt en time fra litt før tre til etter fire, og sov deretter på vakt resten av natta (dvs et par timer til)

Ikke mange nei. De fleste har lykkes, og noen orker ikke henge her mer. (Jeg heller snart i den retning, enkelte dager i syklusen orker jeg ikke, men så kommer jeg tilbake likevel da)
Skjønner deg, har hatt noen pauser herfra innimellom jeg

Betaler ned så mye vi kan.. pluss 10 000 i leieinntekt som går rett til nedbetaling
Kjekt med leieinntekt:)
Har ikke mulighet til det her vi bor, og kunne ikke få så høyt lån. Vi har ikke kapasitet til å betale ned så mye mer enn det vi gjør nå;)
Skulle gjerne hatt litt høyere lønn:)

Hmm.. bolig og hyttelån på i 4,8 tror jeg her... biler er inni der... studielån i tillegg..

40 000kr var jo fremdeles hard nedbet på 4,8 mill da. Flinke dere er:)

Vi har dyyyre biler. Haff. Verdi kr 1200 000kr for de to. Er helt rusk spør du meg. Men men. Sånn ble det no

Vi har det delt i 3 lån. Liker å vite hva jeg betaler på hva :p

Skjønner deg, har hatt noen pauser herfra innimellom jeg

Det har jeg også, men de varer somregel ikke så lenge. Jeg liker jo å skravle, og har ikke funnet meg tilrette noe annet sted. (Pm-skravler en del i perioder da)

Back
Topp