Felles skravle 2015

Oppdatering kl 21:29

1. Mirell 704
2. m&m mini 647
3. Hope91 611
4. lizzed 478
5. Kengu 447
7. Lilleblomst_15 402
9. Mallejenta 384
11. Musemor med to små og en i magen 294
15. Lanterne 219
18. Sara 205
19. trinebeth 198
23. EJ 161
24. Babylito 137

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 161 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 23 øverste ajur til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/

Weeee, har iallefall klart dagens mål :D

Sorry men jg blir irritert av voksne som snakker dritt om ungdommer i grunn og klager på de, flere av de sparer penger til det selv, om jeg ikke ser nytten i dyre vesker så kan andr egjøre det. Man er forskjellige.
Så mye drittkommentarer som har blitt skrevet rundtomkring de siste dagene, jeg er sjokkert over hva voksne skriver. Jaggu ikke rart barn mobber.

Det er jeg helt enig i, jeg liker ikke den mobbingen av de som står frem.

Å generelt diskutere veskepriser derimot, er jo en noe annen sak?

Sorry men jg blir irritert av voksne som snakker dritt om ungdommer i grunn og klager på de, flere av de sparer penger til det selv, om jeg ikke ser nytten i dyre vesker så kan andr egjøre det. Man er forskjellige.
Så mye drittkommentarer som har blitt skrevet rundtomkring de siste dagene, jeg er sjokkert over hva voksne skriver. Jaggu ikke rart barn mobber.
Hvis de sparer til det selv syns jeg det er helt greit. Blir noe annet om de krever at foreldrene betaler

Jeg synes bare det blir dumt, når hun ene ikke kan kjøpe lunsj på butikken fordi hu må legge fra seg veska si, og det kommer på nyhetene, det er jo hennes problem og ikke meny. Også at de bruker stipendet til å spare, er jo ikke derfor man får det. Så mye problemer det er i verden, så bruker de tiden på å være opptatt av å bli likt for veksa si, det skurrer litt hos meg
Jeg skjønner godt de ikke vil legge fra seg veska jeg, det er mange som stjeler altså.

Det er jo nettopp det! Det er jo voksne som legger opp til pengebruken! Og kanskje til valg som ikke er smarte i langsiktig perspektiv!

Jeg skjønner godt de ikke vil legge fra seg veska jeg, det er mange som stjeler altså.
Ja men det er ikke nødvendig å lage sak om det på nyhetene synes jeg, er jo teit å ha en sånn skoleveske på VGs, der det er mye stjeling fra før

Det er jeg helt enig i, jeg liker ikke den mobbingen av de som står frem.

Å generelt diskutere veskepriser derimot, er jo en noe annen sak?
Jada det er en annen sak, jeg er vel bare lei den mobbingen som foregår mange steder, utrolig hva man kan få seg til å si. Enkelte eier ikke filter or hva som er greit og ikke.

Det er jo nettopp det! Det er jo voksne som legger opp til pengebruken! Og kanskje til valg som ikke er smarte i langsiktig perspektiv!
Hvorfor er det ikke et smart valg? Mange har jo vesken i mange år, må jo vøære mye bedre det enn å kjøpe seg mange billige vesker

Back
Topp