Felles skravle 2015

Kan ikke alle skrive inn termin så kan jeg lage en liste som jeg kan legge ut av og til så alle kan holde seg oppdatert:)
jeg har 10 oktober så det er fryktelig lenge til ;)

Hallo damer :)
Her har det gått i eitt i dag med besøk av ei på gruppa mi, kjøp av badekar og dusj, middagslaging, trening, henting av ungar, osv.
Kva er planen for kvelden? Eg skal sjå Grey's før eg stuper i seng :)

Var en sak på nyhetene i går, om vgs der jeg bor, der må alle legge bagger og sånn utenfor butikken, så bar det en jente som ikke kunne gå inn da, fordi hu kunne ikke legge fra seg louis vuiton veska si...
Leste det.. vært mye på facebook igår og idag.. har aldri eid en veske til over 2000 og kommer nok aldri til å gjøre det heller (ikke veskeintr heller da)

Å herregud det veske greiene som går rundt nå, med at skoleelever har skolevesker til 9000, det er flaut !
Hørte om det så vidt på radioen før i dag.
Tar det med en klype salt for å være helt ærlig.
De skolene som ble nevnt er typiske "sosse-skoler" hvor barn med foreldre med mange penger går.
Tror det er langt i fra et vanlig fenomen.

Syns egentlig det er litt teit av foreldrene som ikke lærer barna penge-vett.
Hvordan er det meningen at de skal klare seg når de flytter for seg selv?

Kan ikke alle skrive inn termin så kan jeg lage en liste som jeg kan legge ut av og til så alle kan holde seg oppdatert:)
Jeg får nok ny om et par uker etter oul, men er rundt 18. Juli

Hørte om det så vidt på radioen før i dag.
Tar det med en klype salt for å være helt ærlig.
De skolene som ble nevnt er typiske "sosse-skoler" hvor barn med foreldre med mange penger går.
Tror det er langt i fra et vanlig fenomen.

Syns egentlig det er litt teit av foreldrene som ikke lærer barna penge-vett.
Hvordan er det meningen at de skal klare seg når de flytter for seg selv?
Blir flau, ordentlig flau

Å herregud det veske greiene som går rundt nå, med at skoleelever har skolevesker til 9000, det er flaut !

Hva for noe??? Er det seriøst noen som tar seg råd til det:o

Jeg har en bror som er født uke 30, som jo er direkte "sent" i forhold til uke 25. Han er tatt med katastrofesnitt for snart 35 år siden, og reelt sett uten varige men. (noe astma har han, men det har vi i familien, så det kan ikke bare relateres til prematurt ks i alle fall)
Er jo barn som fint klarer seg bra..! Men mange med konsentrasjonsproblemer ol.. og selvfølgelig mange med mye mer alvorlige skader :-(

Hallo damer :)
Her har det gått i eitt i dag med besøk av ei på gruppa mi, kjøp av badekar og dusj, middagslaging, trening, henting av ungar, osv.
Kva er planen for kvelden? Eg skal sjå Grey's før eg stuper i seng :)
Blir greys her å! :-) sofa i kveld!

Back
Topp