Nå har jeg dette helt ut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bra. Jeg har skravlet så mye med dere så jeg har glemt det jeg pleier å se påPrøver så godt vi kan. Hehe
Ja, men jeg merker at dette er arbeid jeg ikke er vant med.
Det gjør vi absolutt. Er jo en maibaby som er født alleredehar dere sett det vakre lille nurket?
Så utrolig. Teknologien blir bare bedre og bedreVet jeg ikke. Var ei som fødte rett før helge nå i uke 25930gram liten..helt utrolig at de klarer å redde de så tidlig
Var vel snakk om hvem her som har termin når.. om vi huska alle sammenNå har jeg dette helt ut...
Det må man jo selvfølgeligEr jo litt gøy da.. man må oppdatere her når det skjer noe asså ;-) ikke bare på terminforum skjult gruppe ;-)
Merker fort det om man ikke pleier p gjøre drt ja. Alle muskler i kroppen kan jeg tenke meg? Hehe![]()
Kommer helt an på hva du mener med en bestemt dato, det.Brått så kommer hun litt for tidlig. Du har vel en bestemt dato, men hvem vet...hehe
Hva pleier du å se på?Det er bra. Jeg har skravlet så mye med dere så jeg har glemt det jeg pleier å se på
Husker noen min da ??Var vel snakk om hvem her som har termin når.. om vi huska alle sammen
Så utrolig. Teknologien blir bare bedre og bedre![]()
Utrolig at e kan redde de, men får jo desverre ofte noen varige men :-( gla min holder seg inne lenger!Mai allerede??? Seriøst, det er 4 mnd til mai!
Jeg "kjenner" (dvs, jeg kjenner mora, babyen har jeg ikke truffet enda) en som skulle vært aprilbaby som er født da. Grusomt tidlig det også. (uke 28)
Bare lite spørsmål, var det du som hadde termin 19. april?Nå har jeg dette helt ut...
Red band society på FEM..Hva pleier du å se på?
19. april???Husker noen min da ??![]()
Mai allerede??? Seriøst, det er 4 mnd til mai!
Jeg "kjenner" (dvs, jeg kjenner mora, babyen har jeg ikke truffet enda) en som skulle vært aprilbaby som er født da. Grusomt tidlig det også. (uke 28)
Ja det er megBare lite spørsmål, var det du som hadde termin 19. april?
Så utrolig. Teknologien blir bare bedre og bedre![]()
10. April?Husker noen min da ??![]()
Hadde bare kommet til mars ;-) der sluttet det.. men du har vel en ukes tid etter meg? Midten av april en gang?Husker noen min da ??![]()