Felles skravle 2015

Ja, men jeg merker at dette er arbeid jeg ikke er vant med.

Merker fort det om man ikke pleier p gjøre drt ja. Alle muskler i kroppen kan jeg tenke meg? Hehe;)

Det gjør vi absolutt. Er jo en maibaby som er født allerede:eek: har dere sett det vakre lille nurket?

Mai allerede??? Seriøst, det er 4 mnd til mai!

Jeg "kjenner" (dvs, jeg kjenner mora, babyen har jeg ikke truffet enda) en som skulle vært aprilbaby som er født da. Grusomt tidlig det også. (uke 28)

Vet jeg ikke. Var ei som fødte rett før helge nå i uke 25:o 930gram liten..helt utrolig at de klarer å redde de så tidlig
Så utrolig. Teknologien blir bare bedre og bedre :)

Er jo litt gøy da.. man må oppdatere her når det skjer noe asså ;-) ikke bare på terminforum skjult gruppe ;-)
Det må man jo selvfølgelig:) hehe

Merker fort det om man ikke pleier p gjøre drt ja. Alle muskler i kroppen kan jeg tenke meg? Hehe;)

Særlig armene, de verker. Vondt, mer enn sliten egentlig. Resten av meg er sliten, men i armene har jeg vondt, ikke på en "godt, jeg har brukt kroppen" måte, bare ubehagelig.

Jeg "kjenner" (dvs, jeg kjenner mora, babyen har jeg ikke truffet enda) en som skulle vært aprilbaby som er født da. Grusomt tidlig det også. (uke 28)
Utrolig at e kan redde de, men får jo desverre ofte noen varige men :-( gla min holder seg inne lenger!

Ja, er jo inne og sniker litt på de forskjellige terminforumene. Uke 25:o
Men uke 28 er utrolig det og ja

25 er sinnssykt tlidelig, og slett ikke heldig. Det er fantastisk at de klarer redde livet, men faren er stor i lang tid enda, og seneffekter er vel nesten ikke til å unngå. Huff, det er jo heldig at de fikk reddet det altså, men liekvel... stakkars foreldre, det hadde vært bedre å vente i alle fall en måned lenger på innsiden for den lille. Hadde spart dem alle for mye.

Back
Topp