Bursdagen minJa det er meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bursdagen minJa det er meg![]()
mangler 9 dager, men bra gjetta10. April?
Jeg som har 1010. April?
Eller var det 19.?
ÅjaBursdagen min![]()
Blir deilig å legge seg etterpå daSærlig armene, de verker. Vondt, mer enn sliten egentlig. Resten av meg er sliten, men i armene har jeg vondt, ikke på en "godt, jeg har brukt kroppen" måte, bare ubehagelig.
Ja 19Hadde bare kommet til mars ;-) der sluttet det.. men du har vel en ukes tid etter meg? Midten av april en gang?
Det jeg mente med hvem vet...kan jo brått komme før ks dato jaKommer helt an på hva du mener med en bestemt dato, det.
Jeg har fått dato for keisersnitt en uke før termin, men starter det tidligere, så blir han tatt tidligere.
Frøkna kom 13 dager før termin
;-) ikke flink på tall, men har sånn ca tidspunkt på de fleste iaf ;-)Ja 19![]()
det er ikke heldig nei. håper alt går bra med den lille.25 er sinnssykt tlidelig, og slett ikke heldig. Det er fantastisk at de klarer redde livet, men faren er stor i lang tid enda, og seneffekter er vel nesten ikke til å unngå. Huff, det er jo heldig at de fikk reddet det altså, men liekvel... stakkars foreldre, det hadde vært bedre å vente i alle fall en måned lenger på innsiden for den lille. Hadde spart dem alle for mye.
10. April herKan ikke alle skrive inn termin så kan jeg lage en liste som jeg kan legge ut av og til så alle kan holde seg oppdatert![]()
Smart detKan ikke alle skrive inn termin så kan jeg lage en liste som jeg kan legge ut av og til så alle kan holde seg oppdatert![]()
hadde vært skammelig å mast på foreldrene mine for å få ei så dyr veskeÅ herregud det veske greiene som går rundt nå, med at skoleelever har skolevesker til 9000, det er flaut !
Ja, helt sjukt! Skjønner ikke foreldre som betaler for det! Alt for mye penger!Å herregud det veske greiene som går rundt nå, med at skoleelever har skolevesker til 9000, det er flaut !
Hadde bare kommet til mars ;-) der sluttet det.. men du har vel en ukes tid etter meg? Midten av april en gang?
Var en sak på nyhetene i går, om vgs der jeg bor, der må alle legge bagger og sånn utenfor butikken, så bar det en jente som ikke kunne gå inn da, fordi hu kunne ikke legge fra seg louis vuiton veska si...hadde vært skammelig å mast på foreldrene mine for å få ei så dyr veske
Jepp ;-) det stemmerDu som har 10.?![]()
Blir Kvam, mobilen min kosta 7000 liksom. Ville aldri kjøpt en veske til detJa, helt sjukt! Skjønner ikke foreldre som betaler for det! Alt for mye penger!
Utrolig at e kan redde de, men får jo desverre ofte noen varige men :-( gla min holder seg inne lenger!