De sier de blir mobbet og baksnakket hvis de ikke har det, verden er syk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har hvertfall ikke behov for detBurde ikke få stipend da
Blir i samme termin forum vi daGår fort etterhvert. Jeg har enda ikke fått noe positiv men har evt 30.09
Vel i så fall har de et større problem som burde tas mer seriøst av skolen.De sier de blir mobbet og baksnakket hvis de ikke har det, verden er syk
Det gjør vi, men flytter ikke over før tlf fra legen nåBlir i samme termin forum vi da![]()
Syns argumentet om at greit at vesken koster 9-15.000, og en mobil 7.000, men vesken vare lenger er dårlig.
Dersom man absolutt MÅ har en slik veske, hvor lang tid tar det før man MÅ har en ny siden den man har er forrige modell?
Uansett hvordan vesker jeg har, så blir de slitt etter 2-3 måneder ved brukSyns argumentet om at greit at vesken koster 9-15.000, og en mobil 7.000, men vesken vare lenger er dårlig.
Dersom man absolutt MÅ har en slik veske, hvor lang tid tar det før man MÅ har en ny siden den man har er forrige modell?
Det blir braDet syns jeg![]()
Håper du får gode resultater.Det gjør vi, men flytter ikke over før tlf fra legen nå
De har hvertfall ikke behov for det
Nei vet det, håper ikke det er sånn når våres barn begynner på skolenVel i så fall har de et større problem som burde tas mer seriøst av skolen.
Å fjerne symptomet med å kjøpe veske, fjerner ikke problemet
Nei det er dyrt det å! Men betalte ikke alt på engang![]()
Helt enig! Jeg er av den oppfatning at jeg ønsker å gi barna mine godt utstyr og aktiviteter som gir de mestring, aktivitet og så videre! Merke/mote får de spare til selv! Skal de få "lommepenger" for å spare stipend er en forutsetning at dette settes inn på f.eks bsu (mange år til da)Jeg er i alle fall villig til å bruke en god del penger på ungene mine, på svømmekrus, på sportsutstyr, på fotballcup og hva det måtte være, men ikke mange tusen på ei veske nei, da får de spare selv. Og lykke til med det...
Sparer man stipendet for å ha råd, da har man alternative inntektskilder, for stipendet alene er ikke såååå fett. Ettersom de ikke sier "jobbet på kiwi og sparte pengene" så antar jeg at de ekstra inntektskildene ikke var en jobb, men "lommepenger". Barn fra rike familier som ikke læres "pengevett" av foreldrene, klarer seg gjerne fint npår de flytter hjemmefra fordi pengestrømmen ikke kuttes tvert...
håper på positive og raske svarHåper du får gode resultater.
Hva skal de med stipend da liksomDe jentene fra Sandefjord, hadde spart stipendet og sånn, og da synes jeg ikke de trenger å få stipend
Min byttes når den går i stykker, og da blir jeg lei megI så fall mååååå de sikkert ha ny mobil relativt ofte også. Det er jo slett ikke uvanlig å bytte mobil tre ganger så ofte som jeg gjør... (også blandt "vanlige, fornuftige, voksne folk som ikke kommer fra rikmannsfamilier")
Uansett hvordan vesker jeg har, så blir de slitt etter 2-3 måneder ved bruk