Felles skravle 2015

Jeg har dusjet, det var deilig siden jeg var så kald

Ja, det hadde vært deilig, men jeg orker ikke, for da må jeg vaske håret, det trengs jo egentlig, og etter den snømåkinga verker armene mine

Pledd er deilig:D
Er det så masse snø hos deg? :eek:

Ikke mer enn... 10-12 cm vil jeg tro. Kanskje 15. Våt, tung snø, og stgor parkeringsplass, det tok meg ca en time å måke, også bygget jeg snømann med ungene og litt sånn i tillegg, så vi var ute ca to timer

Hva slags kurs da?
3 dagers kurset vi skal på i Holmestrand, fikk brev i nov om at det var 18-19 -20 febr menså fikk vi brev i dat om at det er neste uke isteden. Både jeg o mannen har sakt uken etter til arbeidsgiver og kenguabarnet har permisjon fra skolen uken etter

nei men har hørt det var noen som fikk før tiden ja. er det den på bv sin fremside forresten for den lille søte krabaten var nydelig

Vet jeg ikke. Var ei som fødte rett før helge nå i uke 25:o 930gram liten..helt utrolig at de klarer å redde de så tidlig

Ikke mer enn... 10-12 cm vil jeg tro. Kanskje 15. Våt, tung snø, og stgor parkeringsplass, det tok meg ca en time å måke, også bygget jeg snømann med ungene og litt sånn i tillegg, så vi var ute ca to timer

Deilig å få brukt kroppen litt da;)

3 dagers kurset vi skal på i Holmestrand, fikk brev i nov om at det var 18-19 -20 febr menså fikk vi brev i dat om at det er neste uke isteden. Både jeg o mannen har sakt uken etter til arbeidsgiver og kenguabarnet har permisjon fra skolen uken etter

Det er irriterende ja:o
Kunne ikke gitt litt tidligere varsel liksom...:rolleyes:

Back
Topp