Bare å henge seg påJeg å er med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare å henge seg påJeg å er med![]()
Jeg har dusjet, det var deilig siden jeg var så kald
De kunne hvertfal gitt beskjed litt før enn i dag..Uff skjønner den, det er frustrerende !
Pledd er deilig
Er det så masse snø hos deg?![]()
Ja det burde de absoluttDe kunne hvertfal gitt beskjed litt før enn i dag..
Musemor har termin 30. Mars tror jeg, men ks 23.Ja og etter det lurer jeg på om det blir musemor....
3 dagers kurset vi skal på i Holmestrand, fikk brev i nov om at det var 18-19 -20 febr menså fikk vi brev i dat om at det er neste uke isteden. Både jeg o mannen har sakt uken etter til arbeidsgiver og kenguabarnet har permisjon fra skolen uken etterHva slags kurs da?
nei men har hørt det var noen som fikk før tiden ja. er det den på bv sin fremside forresten for den lille søte krabaten var nydelig
HahahaSikkert.
Ser en fot elns stikke godt ut!!!
Ser helt rart ut
Hrhe.. en liten utbryter ja.. søtt men plagsomtKjennes som
Mini i magen prøver å bryte seg ut på venstre side![]()
nei men har hørt det var noen som fikk før tiden ja. er det den på bv sin fremside forresten for den lille søte krabaten var nydelig
Ja, det tror jegJa, hun er vel i mars hun ogvar en til i mars? Babylito?
Ikke mer enn... 10-12 cm vil jeg tro. Kanskje 15. Våt, tung snø, og stgor parkeringsplass, det tok meg ca en time å måke, også bygget jeg snømann med ungene og litt sånn i tillegg, så vi var ute ca to timer
Så jeg må "krangle" med henne om å komme førstStemmer. Hun har siste halvdel av mars
3 dagers kurset vi skal på i Holmestrand, fikk brev i nov om at det var 18-19 -20 febr menså fikk vi brev i dat om at det er neste uke isteden. Både jeg o mannen har sakt uken etter til arbeidsgiver og kenguabarnet har permisjon fra skolen uken etter
Prøver så godt vi kan. HeheJaggu har dere kontroll![]()
Deilig å få brukt kroppen litt da![]()
Brått så kommer hun litt for tidlig. Du har vel en bestemt dato, men hvem vet...heheSå jeg må "krangle" med henne om å komme først![]()
Er jo litt gøy da.. man må oppdatere her når det skjer noe asså ;-) ikke bare på terminforum skjult gruppe ;-)Prøver så godt vi kan. Hehe