Det har aldri vært noe problem herNei - det må ventes med.. tenk om det jeg kjøper nå ikke passer å gi i julegave om 10 mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har aldri vært noe problem herNei - det må ventes med.. tenk om det jeg kjøper nå ikke passer å gi i julegave om 10 mnd
Men vi har jo en flott gjeng her inne. Føler man blir å "kjenne" de litt lettere herHar ikke skjedd så mye der i det siste da. Faktisk vært mer liv her![]()
Veldig trivelig herHar ikke sjekket alle skravletrådene endaMen komme vel etterhvert. Trives så godt her
Må jo nesten få til et treff med alle disse koselige menneskeneVeldig trivelig her![]()
Nå prater vi om hvor trivelig det er her inne.Jenter hva skjertok noen timer pause, men er tilbake nå
![]()
Super gjeng her jaMen vi har jo en flott gjeng her inne. Føler man blir å "kjenne" de litt lettere her![]()
Hva har du gjort da? Ligger på sofaen og drømmer om et varmt bad...heheJenter hva skjertok noen timer pause, men er tilbake nå
![]()
Åååh.... så irriterende. Sendte inn min i går pga knust skjerm. Mistet den i grusen. Og selvfølgelig måtte den lande med skjermen ned...Telefonen min ramla i flisene og knuste![]()
Er med jegMå jo nesten få til et treff med alle disse koselige menneskene![]()
Telefonen min ramla i flisene og knuste![]()
Ja ikke så mange forskjellige her inne. Men hadde nok blitt kjent med de på generelt om jeg hadde orket.Super gjeng her ja
Og er nok lettere å følge med til vanlig og ja![]()
Ja trivelig er det helt klart'Nå prater vi om hvor trivelig det er her inne.
Og badekar![]()
Jada, blir kjent med de også seJa ikke så mange forskjellige her inne. Men hadde nok blitt kjent med de på generelt om jeg hadde orket.
Spist sjokolademousse :-DJenter hva skjertok noen timer pause, men er tilbake nå
![]()
Ja. Me syns det er nok med folk herJada, blir kjent med de også se
Tar kanskje litt lengre tod bare
Min klikka helt, jeg har ikke råd til ny tlfÅååh.... så irriterende. Sendte inn min i går pga knust skjerm. Mistet den i grusen. Og selvfølgelig måtte den lande med skjermen ned...
Nam namSpist sjokolademousse :-D