Felles skravle 2015

Aha, skjønner.. ville undersøkt om det er en manuellterapeut med drifttilskudd i nærheten av der du bor.. eller en fysio med ekstra kompetanse på bekken.. eersom det er låsninger hjelper det ofte å få løsnet de.. og så får du sikkert noen øvelser som passer deg

Er så kjedelig med slike øvelser da. Tilpasser meg på taekwondoen;)
Hehe
Men er nok en sjans for at jeg tar meg en tur til fysioen her. Han er superdyktig:)

Ja fikk tatt blodprøve(btw fikk beskjed om at det kunne ta 14 dager for å få svar) Hadde ikke ømme bryster i første jeg heller. Hadde ingen symptomer i det hele tatt
Såppass! Bare å være tålmodig da!

Er så kjedelig med slike øvelser da. Tilpasser meg på taekwondoen;)
Hehe
Men er nok en sjans for at jeg tar meg en tur til fysioen her. Han er superdyktig:)
Jeg har hatt god nytte av stor ball.. ikke for mange øvelser da

Jeg fikk ikke før utover jeg heller, og de har ikke vært veldig ømme i det hele tatt. Bare litt tyngre egentlig
Vært litt sensible fra og til, men ikke kjempeømt her heller.. bare blitt større :-P

Jeg har hatt god nytte av stor ball.. ikke for mange øvelser da

Får ta meg en tur å snakke med ham. Tenkte jeg skulle spørre han litt ang psoriasisartritt også. Vet han har mye erfaring og kunnskap med dette, og jeg vil gjerne utredes for dette når svangerskapet er over..

Vært litt sensible fra og til, men ikke kjempeømt her heller.. bare blitt større :-P

Større pupper er helt greit syns jeg. De kan godt være det etter amming og:)

Får ta meg en tur å snakke med ham. Tenkte jeg skulle spørre han litt ang psoriasisartritt også. Vet han har mye erfaring og kunnskap med dette, og jeg vil gjerne utredes for dette når svangerskapet er over..
Ok.. du får høre med han :-)

Back
Topp