Felles skravle 2015

Da høres det ekstra godt ut å myke opp musklene litt. Blir mannen sein i dag, eller er det mulighet for å ta et bad når han har kommet?
Antakelig sen. Jeg kan bade når ungene er i seng, men gjør jeg det mens de er våkne vil de være med, og da blir det trangt...

Sitter å venter på de andre. Skal i bassenget straks. Blir deilig med ett varmt bad

Åå, det hørtes deilig ut:) tror jeg skal sjekke ut noe i nærheten:)

Våt snø må tas før det fryser på, ellers blir det helt umulig både å gå og kjøre. Noen spesiell grunn til at måkemannen har sluttet å ta helt til garasjen deres?
Måtte tas ja.

Måkemannen anser det vel som vår private plass, det er det jo, han er betalt for å måke den felles veien.vi bor altså helt i enden av en blindvei.

Antakelig sen. Jeg kan bade når ungene er i seng, men gjør jeg det mens de er våkne vil de være med, og da blir det trangt...
Hihi, jeg skjønner dem ;) Du får holde ut under teppet til de er sovnet.

Måtte tas ja.

Måkemannen anser det vel som vår private plass, det er det jo, han er betalt for å måke den felles veien.vi bor altså helt i enden av en blindvei.
Så tidligere har dere bare vært ekstra heldig, da.

Det er dårlig. Jeg har bare hatt gode erfaringer med de forskjellige fagforbundene jeg har vært innmeldt i, men det er vel veldig avhengig av forbund og arbeidsplass.

Har fått hjelp av de tidligere, og har vel egentlig ikke hatt noe problemer. For alt jeg vet er det jo ikke sikkert den mailen kom fram..og jeg har vært veldig treg:p
Aner egentlig ikke hvilket fagforbund jeg hører til nå evnt da, som håndverker..

Så tidligere har dere bare vært ekstra heldig, da.
Mm. Det ble byttet måkemann. Og da ble det endret praksis. Men ikke på mye mer jobb for oss egentlig da, slipper de brøytekantene forrige la igjen tvers over plassen vår da. Men mye jobb er det.

Nå er det middag her.

Har fått hjelp av de tidligere, og har vel egentlig ikke hatt noe problemer. For alt jeg vet er det jo ikke sikkert den mailen kom fram..og jeg har vært veldig treg:p
Aner egentlig ikke hvilket fagforbund jeg hører til nå evnt da, som håndverker..
Ingen stor fagforeningskultur på arb.plassen din, da? Du får forhøre deg om hva de andre hører til :)

jepp.. de siste som har hvert innom har bare kjøpt salgsvarer,.. har 7 salg siden kl 15

Nærmer seg ferdig nå vel, så kan du dra hjem å slappe av;) jobbe i morgen og eller?

Ingen stor fagforeningskultur på arb.plassen din, da? Du får forhøre deg om hva de andre hører til :)
Jeg er eneste ansatt:p haha
Tenker jeg ikke kommer til å fortsette der etter permisjon, så gidder ikke gjøre noe med det. Men gidder jo ikke betale til noen som ikke kan hjelpe meg;)

Back
Topp